ReMarketing Google Display Network

ReMarketing Google Display Network

ReMarketing Google Display Network

ReMarketing Google Display Network

Remarketing. Η επιχείρηση σας με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει  είναι σημαντικό να στοχεύει σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη το ενδιαφέρον τους.

Οι διαδικτυακοί χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες που επιθυμούν στο διαδίκτυο. Αξιολογούν και συγκρίνουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς. Η επιχείρηση σας  με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει είναι σημαντικό να διασφαλίσει ότι θα έχει την δικιά της  παρουσία τη δεδομένη εκείνη στιγμή.

Τι είναι το Remarketing;

Το Remarketing είναι ο τρόπος εμφάνισης των διαφημίσεών σας σε χρήστες του διαδικτύου που επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας και αποχωρούν χωρίς να αλληλεπιδράσουν με αυτή, όπως την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς ή την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα σας.

Το Remarketing είναι ένας τρόπος διατήρησης της στόχευσης του κοινού που επισκέπτεται και περιηγείται έστω και μια φορά την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας βελτιστοποιώντας ριζικά την απόδοση της επένδυσης τις διαφημιστικής καμπάνιες σας.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Remarketing;

Ακριβή σχετικά στόχευση κοινού, περισσότεροι δυνητικοί πελάτες. στοχεύοντας με το ανάλογο μήνυμα το κοινό που ενδιαφέρθηκε έστω και μια φορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησης σας.  Σε κάθε νέο ιστότοπο που επισκέπτονται, παρακολουθούν ξανά τη διαφήμισή σας, η οποία τους υπενθυμίζει την επιχείρησή σας καθώς συνεχίζουν να περιηγούνται στον διαδίκτυο. Το Remarketing αυξάνει τη σχετικότητα της διαφημιστικής καμπάνια σας.

Το Δίκτυο εμφάνισης Google προσελκύει εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες του Διαδικτύου από όλον τον κόσμο.

Με το Remarketing μεταφέρεστε από τα γενικευμένα στα προσαρμοσμένα μηνύματα όταν οι δυνητικοί πελάτες επισκεφτούν την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας και εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρεται.

Τρόπος λειτουργίας

Κάποιος χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας και δεν πραγματοποιεί αγορά αλλά ούτε πραγματοποιεί κάποια ενέργεια ή αλληλοεπιδρά στην στόχευσή σας.

Η Google τοποθετεί ένα Cookie στο πρόγραμμα περιηγήσεις του συγκεκριμένου χρήστη και φαίνεται η επίσκεψή του στην ιστοσελίδα σας.

Ο χρήστης αφού έφυγε από την περιήγηση του στην ιστοσελίδα σας συνεχίζει την περιήγησή στο διαδίκτυο μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google.

Το Cookie ενεργοποιεί την διαφήμισή σας και την εμφανίζει στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται ο συγκεκριμένος χρήστης GDN (Google Display Network – Δίκτυο εμφανίσεις Google). Αυτός είναι ο τρόπος επανεμφάνισης της διαφημίσεις σας στον συγκεκριμένο χρήστη.    

Remarketing & Στρατηγική

Στοχευμένα μηνύματα, τα οποία θα προσελκύουν τους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας με μια συναρπαστική προσφορά.

Στοχεύστε τους δυνητικούς πελάτες που έχουν ήδη περιηγηθεί στην ιστοσελίδα σας αλλά δεν έχουν αλληλοεπίδραση.

Στοχεύστε τους δυνητικούς πελάτες που έχουν ξεκινήσει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας.

Remarketing & Αποτελεσματικότητα.

Οι νέοι υποψήφιοι δυνητικοί πελάτες δεν αλληλοεπιδρούν κατά την πρώτη τους επίσκεψη.

Στοχεύστε ξανά τους υποψήφιους δυνητικούς πελάτες με το κατάλληλο μήνυμα και αυξήστε τις αλληλοεπιδράσεις με την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει.

Το Remarketing είναι ένα εργαλείο αποτελεσματικό για την επιχείρηση.

  Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε τρόπους εφαρμογής του Remarketing στη δική σας επιχείρηση!