Η παρουσία μας στα social media

i_parousia_mas_sta_social_media

Η παρουσία μας στα social media

Η παρουσία μας στα social media

Η παρουσία μας στα social media (engagement & sales) για να έχει επιτυχή αποτελέσματα θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα social media marketing plan που θα καθορίζει τους στόχους, τα μέσα και τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.

Η πετυχημένη παρουσία μας στα social media είναι αυτή που πετυχαίνει το μακροπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο στόχο, χρησιμοποιώντας ελάχιστους πόρους με μεγάλο ROI (return on investment).

Ξεκινώντας να δημιουργήσουμε με το προφίλ στα social media θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας τρεις (3) βασικούς παράγοντες, που επηρεάζουν πολύ την επιτυχία του social media marketing plan. Οι παράγοντες αυτοί είναι ο γνώμονας μας στο να λάβουμε τις αντίστοιχες αποφάσεις.

Τρεις (3) βασικοί παράγοντες:

Χρόνος

Απαντάμε στα εξής ερωτήματα:

Ποιος είναι ο χρόνος  μπορούμε να αφιερώσουμε στο social media marketing;

Πόσα άτομα θα ασχοληθούν;

Η υλοποίηση του content marketing ανάλογα με τα προφίλ που διαχειριζόμαστε στα social media χρειάζεται τουλάχιστον 2 ώρες την ημέρα.

Πηγές & Πρώτη Ύλη

Τα social media ζητούνε πρωτότυπο υλικό και αυτό γιατί το ενδιαφέρων των χρηστών αυτό αναζητά. Δημιουργώντας πρωτότυπο υλικό κάνουμε τη διαφορά στον ανταγωνισμό μας. Ένα καλό δημιουργικό κείμενο, μια πρωτότυπη φωτογραφία που έχουμε τραβήξει ή ένα βίντεο για την περίπτωση του Facebook και του YouTube, μια παρουσίαση για το Slide share είναι πρώτες ύλες που απαιτούν χρόνο και επένδυση στο κατάλληλο προσωπικό προκειμένου να τα αποκτήσουμε.

Κοινό (Δημογραφικά)

Τα social media είναι οι χρήστες του διαδικτύου, παγκόσμια, που επισκέπτονται σε συχνά χρονικό διάστημα διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες, ενεργούν μέσω αυτών και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Για παράδειγμα το Pinterest είναι κυρίως γυναίκες, το Instagram πιο νέες ηλικίες κλπ. Επιλέγουμε το κατάλληλο εργαλείο από κάθε κοινωνική πλατφόρμα για να πετύχουμε το στόχο μας, πρέπει να γνωρίζουμε με ακρίβεια το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Εντοπίσουμε τους χρήστες στόχο και στη συνέχεια επιλέγουμε τα κατάλληλα εργαλεία που μας δίνουν οι πλατφόρμες των social media για να το στοχεύσουμε.