Category Archives: MARKETING

  • 0
keimenografia_diafimisis_sygrafi_keimenon_gia_sites

Κειμενογραφία διαφήμισης – Συγγραφή κειμένων για sites

Κειμενογραφία διαφήμισης – Συγγραφή κειμένων για sites

Ένας από τους βασικούς άξονες του μάρκετινγκ είναι η κειμενογραφία. Η συγγραφή κειμένων για οποιαδήποτε διαφημιστική επικοινωνία και η συγγραφή κειμένων για sites. Το κείμενο, είναι ένας, από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για οποιοδήποτε είδος διαφημιστικής επικοινωνίας. Το κείμενο είναι η ψυχή μιας διαφήμισης. Μέσα στο διαφημιστικό κείμενο περιέχεται η πληροφορία και το μήνυμα που μεταδίδεται στον δυνητικό υποψήφιο πελάτη μας, και τον προτρέπει, τον παρακινεί, σε ενέργειες που θέλουμε να κάνει. Το κείμενο είναι αυτό που τελικά θα κερδίσει την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. 

Όλοι οι άνθρωποι που χειρίζονται τον γραπτό και προφορικό λόγο μπορούν να γράψουν ένα κείμενο, όχι όμως ένα διαφημιστικό κείμενο, ένα κείμενο που να απευθύνεται στο να κατευθύνει και να επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς. Η διαφημιστική κειμενογραφία γίνεται από καταρτιζόμενους κειμενογράφους με εμπειρία και ταλέντο στο γράψιμο οι οποίοι προέρχονται από τον επαγγελματικό χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Ένα στοχευόμενο διαφημιστικό κείμενο, δημιουργεί την διαφορά και δίνει στην επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διαφήμιση της. Τα κείμενα που είναι γραμμένα από επαγγελματίες Μάρκετερ ή Διαφημιστές πουλάνε πολύ περισσότερο.

Η συγγραφή κειμένου για το web site μας πρέπει να γίνονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε τα κείμενα να είναι πιο διαφημιστικά, πιο εμπορικά και ταυτόχρονα να ανιχνεύονται καλύτερα από τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Με αυτό τον τρόπο η αναζήτηση της επιχείρησης και των προϊόντων ή υπηρεσιών μας βρίσκονται πιο εύκολα από τους χρήστες, δυνητικούς υποψήφιους πελάτες μας, στις μηχανές αναζήτησης! Ο κειμενογράφος δημιουργεί διαφημιστικά slogans, ονοματολογία εταιριών, ονοματολογία προϊόντων ή ενεργειών marketing και σύνταξη δελτίων τύπου. Επίσης αναλαμβάνει το γράψιμο και την επιμέλεια κειμένων για εκδηλώσεις, πολιτικούς λόγους και εταιρικά video, ενώ πραγματοποιεί και τη συγγραφή και την παραγωγή του web tv marketing.


epilexete_to_katallilo_domain_name

Επιλέξτε το κατάλληλο domain name!

Επιλέξτε το κατάλληλο domain name!

Το domain της εταιρείας σας είναι πολύ σημαντικό για την προώθηση του brand (επωνυμία της επιχείρησής σας) τις υπηρεσίες, και τα προϊόντα της. Η κατοχύρωση του καλύτερου δυνατού domain για την εταιρική σελίδα σας μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της.

Κάποιες συμβουλές μπορούν να σας δώσουν μια κατεύθυνση στην επιλογή του domain name για το website σας.

Συντομία ονόματος

Πληκτρολογώντας το domain σας, στη γραμμή διευθύνσεων του browser του, είναι ο τρόπος που ο επισκέπτης χρήστης του διαδικτύου περιηγείται στο site σας.

Επιλέγοντας για website σας ένα σύντομο και περιεκτικό domain διευκολύνεται τον χρήστη να σας επιλέξει. Προσπαθήστε να μην ξεπερνάει ποτέ τους 20 χαρακτήρες. Όσο μικρότερο, τόσο καλύτερο!

Απλό και προφανές

Το domain σας είναι το “όνομα” του site σας. Το όνομα πρέπει να είναι εύκολο και για να το θυμάται κανείς αλλά και για να το προφέρει σε κάποιον τρίτο διαδίδοντας το. Εάν το site σας είναι ένα portfolio της δουλειάς σας ή ένα προσωπικό website, χρησιμοποιήστε σαν διεύθυνση το ονοματεπώνυμό σας. Δημιουργώντας μια ιστοσελίδα για την εταιρεία σας χρησιμοποιείστε την επωνυμία της σε domain!

Μην χρησιμοποιείται αριθμητικούς χαρακτήρες και τις παύλες

Εάν το domain που θα θέλατε να κατοχυρώσετε έχει ήδη κατοχυρωθεί από κάποιον άλλο. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτης ενός ζαχαροπλαστείου που ονομάζεται “Ζαχαροπλαστείο Γαρδένια”. Η προφανής επιλογή για το domain name σας είναι zacharoplastiogardenia.gr.

Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που κάπου αλλού εκεί έξω στον κόσμο υπάρχει ακόμη ένα ζαχαροπλαστείο Γαρδένια  και έχουν ήδη κατοχυρώσει αυτό το domain; Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να κατοχυρώσετε το domain zacharoplastio-gardenia.gr. Αλλά εδώ ακριβώς δημιουργείται ένα πρόβλημα – αν δώσει κάποιος τη διεύθυνση σας, υπάρχει η πιθανότητα αργότερα κάποιος επισκέπτης του site σας να πληκτρολογήσει zacharoplastiogardenia.gr, χωρίς να συμπεριλάβει την παύλα, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί σε ένα εντελώς διαφορετικό site και μάλιστα ίσως και κάποιου ανταγωνιστή σας. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλύτερο να επιλέξετε να κατοχυρώσετε το domain “zacharoplasteiogardenia.gr” ή “zaxaroplastiogardenia.gr” κάτι προς αυτή την κατεύθυνση.

Χρησιμοποιείστε λέξεις-κλειδιά και προβάλετε τα δυνατά σας σημεία

Σε περίπτωση που το ζαχαροπλαστείο του παραπάνω παραδείγματος ήταν διάσημος για τα κουλούρια ή τις πίτες του, μια πολύ καλή εναλλακτική επιλογή θα ήταν να κατοχυρώσει ένα domain που να προβάλει ακριβώς αυτό στο οποίο ειδικεύεται όπως για παράδειγμα τα domains “glykagardenia.gr” και “galaktobourekogardenia.gr”.

Κατοχυρώστε το domain σας για περισσότερα χρόνια

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google, ελέγχουν τη διάρκεια για την οποία έχει κατοχυρωθεί ένα όνομα για να αξιολογήσουν το site σας. Μια κατοχύρωση του domain σας για περισσότερα έτη, μπορεί να ανεβάσει το site σας στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Όταν κατοχυρώνετε ένα domain, αυτό γίνεται περιουσιακό σας στοιχείο για το χρονικό διάστημα για το οποίο το έχετε κατοχυρώσει. Κατοχυρώνοντάς το για περισσότερα χρόνια, διασφαλίζετε την ιδιοκτησία σας σε αυτό.

Οι συμβουλές αυτές  είναι απλά ένας οδηγός και όχι κανόνες. Εάν εσείς έχετε επιλέξει το δικό σας domain και πιστεύετε ότι αυτό αναδεικνύει την η εταιρική σας ταυτότητα και συγχρόνως θα αυξήσει την επισκεψιμότητα του με πολλούς χρήστες, κατοχυρώστε το!


Social_Media_Marketing_Plan_i_diadikasia

Social Media Marketing Plan: Η Διαδικασία

Social Media Marketing Plan: Η Διαδικασία

Η δημιουργία ενός social media marketing plan έχει 6 σαφή βήματα που ακολουθούμε προκειμένου να έχουμε αποτελεσματικότητα. Αναλύουμε τον κάθε παράγοντα προκειμένου να βοηθήσουμε τόσο τα στελέχη επιχειρήσεων όσο και τους ελεύθερους επαγγελματίες να δημιουργήσουν το δικό τους αποτελεσματικό marketing plan γύρω από τα social media.

6 βήματα για ένα σωστό marketing plan στα social media:

Βήμα 1: Επιλογή των καναλιών, των social media που θα ακολουθήσουμε ανάλογα με τους στόχους μας και το κοινό και τα χαρακτηριστικά του κάθε μέσου.

Βήμα 2: Δημιουργούμε τα προφίλ στο κάθε μέσο και συμπληρώνουμε επαρκώς όλες τις πληροφορίες που μας ζητούνται έχοντας στο μυαλό μας τα χαρακτηριστικά του κάθε μέσου.

Βήμα 3: Δημιουργούμε την αντίστοιχη στρατηγική δημοσιεύσεων (content marketing strategy) ακολουθώντας έναν ιδιαίτερο τόνο για το κάθε μέσο ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του.

Βήμα 4: Αναλύουμε και παραμετροποιούμε τη στρατηγική δημοσιεύσεων ανάλογα με το μέσο και την επιτυχία που έχει μετρώντας τα αποτελέσματα τόσο εντός την πλατφόρμας όσο και μέσω του Google Analytics στην ιστοσελίδα μας. Στο Google Analytics βλέπουμε όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε τα κανάλια που έχουν τη μεγαλύτερη απόδοση.

Βήμα 5: Δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες στα μέσα που υποστηρίζουν τη διαφήμιση. Στο σεμινάριο διαφήμιση στο Facebook εξετάζουμε όλες τις στρατηγικές διαφήμισης που μας επιτρέπει το μέσο να ακολουθήσουμε πολλαπλασιάζοντας το αποτέλεσμα της ενέργειάς μας. Διαφημιστική πλατφόρμα διαθέτει επίσης το YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram, Tumblr και αναμένουμε από το Pinterest.

Βήμα6: Δημιουργούμε διαδικασίες και αυτοματισμούς που ακολουθούνται και θέτουμε όρια και στάνταρ προκειμένου να γνωρίζουμε τι πηγαίνει καλά και τι πρέπει να διορθωθεί.

5+1 στατιστικά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να πετύχεις.

Εξετάζουμε τον τρόπο που θα πετύχουμε στα social media ανάλογα με το στόχο που έχουμε θέσει. Η τεχνική γνώση, η γνώση του mentality των social media, η μεθοδολογία σε συνδυασμό με τη δημιουργικότητα και τα άλλα δεδομένα χαρακτηριστικά ενός marketer φέρνουν το επιτυχημένο αποτέλεσμα.

• Η επιτυχία  έρχεται και μέσα από τη γνώση μικρών στατιστικών δεδομένων που θα μας βοηθήσουν να είμαστε πιο αποτελεσματικοί.

Στατιστικά Δεδομένα

• Οι φωτογραφίες στο Facebook λαμβάνουν 53% περισσότερα like, 104% περισσότερα σχόλια και 84% περισσότερα κλικ

• Τα βίντεο κερδίζουν 28% μεγαλύτερη απήχηση έναντι των φωτογραφιών

• Χρησιμοποιώντας quotes σε έναν δεδομένο content marketing plan κερδίζουμε 19% περισσότερα retweet ή shares.

• Προβάλλοντας έναν αριθμό στο post ή το tweet μας κερδίζουμε 17% περισσότερα retweets.

• Τα hashtags έχουν 4 λειτουργίες και φέρνουν 16% μεγαλύτερη απήχηση.

Πέρα από τους αριθμούς και τις γνώσεις, τεχνικές και θεωρητικές, αυτό που θα μας βοηθήσει να πετύχουμε είναι η σωστή μεθοδολογία ώστε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Μετράμε, δοκιμάζουμε και τροποποιούμε ηή βελτιστοποιούμε νέες στρατηγικές και επαναλαμβάνουμε συνεχώς τη διαδικασία σε έναν ατέλειωτο κύκλο που στόχο έχει το υψηλό ποσοστό απόδοσης της επένδυσης (ROI).


i_parousia_mas_sta_social_media

Η παρουσία μας στα social media

Η παρουσία μας στα social media

Η παρουσία μας στα social media (engagement & sales) για να έχει επιτυχή αποτελέσματα θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα social media marketing plan που θα καθορίζει τους στόχους, τα μέσα και τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.

Η πετυχημένη παρουσία μας στα social media είναι αυτή που πετυχαίνει το μακροπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο στόχο, χρησιμοποιώντας ελάχιστους πόρους με μεγάλο ROI (return on investment).

Ξεκινώντας να δημιουργήσουμε με το προφίλ στα social media θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας τρεις (3) βασικούς παράγοντες, που επηρεάζουν πολύ την επιτυχία του social media marketing plan. Οι παράγοντες αυτοί είναι ο γνώμονας μας στο να λάβουμε τις αντίστοιχες αποφάσεις.

Τρεις (3) βασικοί παράγοντες:

Χρόνος

Απαντάμε στα εξής ερωτήματα:

Ποιος είναι ο χρόνος  μπορούμε να αφιερώσουμε στο social media marketing;

Πόσα άτομα θα ασχοληθούν;

Η υλοποίηση του content marketing ανάλογα με τα προφίλ που διαχειριζόμαστε στα social media χρειάζεται τουλάχιστον 2 ώρες την ημέρα.

Πηγές & Πρώτη Ύλη

Τα social media ζητούνε πρωτότυπο υλικό και αυτό γιατί το ενδιαφέρων των χρηστών αυτό αναζητά. Δημιουργώντας πρωτότυπο υλικό κάνουμε τη διαφορά στον ανταγωνισμό μας. Ένα καλό δημιουργικό κείμενο, μια πρωτότυπη φωτογραφία που έχουμε τραβήξει ή ένα βίντεο για την περίπτωση του Facebook και του YouTube, μια παρουσίαση για το Slide share είναι πρώτες ύλες που απαιτούν χρόνο και επένδυση στο κατάλληλο προσωπικό προκειμένου να τα αποκτήσουμε.

Κοινό (Δημογραφικά)

Τα social media είναι οι χρήστες του διαδικτύου, παγκόσμια, που επισκέπτονται σε συχνά χρονικό διάστημα διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες, ενεργούν μέσω αυτών και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Για παράδειγμα το Pinterest είναι κυρίως γυναίκες, το Instagram πιο νέες ηλικίες κλπ. Επιλέγουμε το κατάλληλο εργαλείο από κάθε κοινωνική πλατφόρμα για να πετύχουμε το στόχο μας, πρέπει να γνωρίζουμε με ακρίβεια το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Εντοπίσουμε τους χρήστες στόχο και στη συνέχεια επιλέγουμε τα κατάλληλα εργαλεία που μας δίνουν οι πλατφόρμες των social media για να το στοχεύσουμε.


dimiourgia_enos_diafimistikou_banner

Δημιουργία ενός Διαφημιστικού Banner

Δημιουργία ενός Διαφημιστικού Banner

Δημιουργία ενός Διαφημιστικού Banner. Τα banner είναι ένας έξυπνος και οικονομικός τρόπος διαφήμισης για κάθε επιχείρηση, μεγάλη, μικρή ή start up.  Με τα καλά σχεδιασμένα γραφικά και τις σωστές πληροφορίες μπορούν να μας φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουμε για την επιχείρησή μας. Το μεγάλο μέρος της επιτυχίας ενός διαφημιστικού banner, βρίσκετε στο σχεδιασμό του.

Την σημερινή εποχή υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία που ο οποιοσδήποτε μπορεί να σχεδιάσει ένα γραφικό banner για μια προσφορά για μια ανακοίνωση. Στην πραγματικότητα αυτός ή αυτή που σχεδιάζει απλά ένα banner από ένα banner που φέρνει αποτελέσματα, είναι αρκετά διαφορετικό.

Η δημιουργία ενός banner χρειάζονται οι γνώσεις ενός γραφίστα και ενός marketer. Ο συνδυασμός αυτό των δύο ειδικοτήτων στον σχεδιασμό του banner φέρνουν τα αποτελέσματα που επιθυμούμε. Όταν το μάτι δεν μπορεί να στείλει σαφή μηνύματα στον εγκέφαλο σχετικά με το τι βλέπει, όλες οι πιθανότητες μιας πώλησης πάνε χαμένες. Ο χρήστης θα μπερδευτεί από όλα τα δεδομένα, και όταν το μάτι δεν μπορεί να επικεντρωθεί κάπου, τότε μάλλον η διαφήμισή σου έχει αποτύχει.

Οι χρήστες του διαδικτύου δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να παρακολουθήσουν διαφημίσεις banner, αλλά για να συνομιλήσουν με φίλους, να διαβάσουν τις ειδήσεις, να παρακολουθήσουν βίντεο και να παίξουν παιχνίδια.

Οι περίπλοκες ιστορίες γεμάτες συναισθήματα, δε πουλάνε και δεν προκαλούνε καμιά αντίδραση η αλληλεπίδραση του χρήστη με το banner μας και κατά επέκταση με την επιχείρηση μας.

Tips για ένα αποτελεσματικό Βanner

Κράτησε το απλό και σαφές, τράβα την προσοχή του χρήστη

«Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια». Ένα banner πρέπει να είναι απαλλαγμένο από πολλά λόγια και να έχει ένα σαφές μήνυμα που να ξεχωρίζει.  Στόχος μας είναι οι χρήστες να  είναι σε θέση να κατανοήσουν τι προσπαθεί να πει η διαφήμισή μας, χωρίς να σκεφτεί πάρα πολύ.

Το ΑΠΛΟ banner και να τραβάει την προσοχή του χρήστη.

Τα επιτυχημένα banner που είναι πολύ απλά όσον αφορά στο περιεχόμενο κειμένου. Τα banner πρέπει να κοινοποιούν το μήνυμά μας αμέσως, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών που στοχεύουμε γιατί απλά δεν έχει χρόνο να διαβάζει παραγράφους.

Όταν σχεδιάζουμε το banner μας, αφαιρούμε οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο για να επικοινωνήσουμε το μήνυμά μας καθώς και η τοποθέτηση διαφόρων στοιχείων σε μια διαφήμιση είναι, εξίσου, πολύ σημαντική. Κάθε σχέδιο παίζει έναν τεράστιο ρόλο στο να κάνει το banner πετυχημένο.

Εστιάζουμε στις γραμματοσειρές και δεν χρησιμοποιούμε περισσότερες από 2-3 σε ένα σχέδιο.

Χρησιμοποιούμε απλή κίνηση και animation, χωρίς να το παρακάνουμε

Η κίνηση σε ένα banner είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσουμε την προσοχή των χρηστών. Με τις κινούμενες διαφημίσεις, μπορούμε να πούμε περισσότερα για το προϊόν ή της υπηρεσίες που προσφέρουμε στους χρήστες. Χρησιμοποιώντας περισσότερες διαφάνειες, σε ένα banner ξεχωρίζουμε σε μια στατική σελίδα. Ένα απλό animation είναι αρκετό για να προσελκύσει την προσοχή.

Η κίνηση πρέπει να είναι μεγάλη για να μπορέσει να την πιάσει το μάτι ενός χρήστη κατά την περιήγηση, και παράλληλα σύντομη και απλή. Εάν διαρκεί περισσότερο από οκτώ δευτερόλεπτα για να φτάσεις στο κύριο μήνυμά σου και στο CTA (call to action), είναι πολύ μεγάλη.

Οι χρήστες μετακινούνται μέσα από τα website γρήγορα μόνο για να βλέπουν τίτλους, τις εικόνες, και θα παραμείνουν μόνο αν θέλουν περισσότερες πληροφορίες.

Η διαφήμισή μας με banner απλώς αποτελεί ένα μπόνους για το περιεχόμενο που βλέπουν, επομένως είναι απίθανο να σταματήσουν για περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα για να παρακολουθήσουν όλα τα animation που θέλουμε να παρουσιάσουμε. Η κίνηση δεν πρέπει να είναι υπερβολικά επαναλαμβανόμενη. Οι κινήσεις στο banner μας δεν θα πρέπει να έχουν υπερβολική επαναληπτικότητα γιατί αυτό είναι ενοχλητικό για τους χρήστες.

Ισχυρή παρότρυνση για δράση (CTA)

Μετά από ένα σαφές μήνυμα, θα πρέπει να υπάρχει ένας επίλογος με μια παρότρυνση για δράση, ώστε το κοινό σου να γνωρίζει ακριβώς πώς να αντιδράσει αφού είδε το banner της επιχείρησής σου.

Κάνε το ισχυρό και σαφές.

Δεν θέλεις να συγχύσεις το ακροατήριό σου. Δώσε του ένα κίνητρο για κλικ στη διαφήμιση banner σου.  Οι χρήστες βλέπουν αμέτρητες διαφημίσεις κάθε μέρα.

Η πρόσκληση για δράση (ή CTA) είναι το κείμενο ή το κουμπί που καλεί τους χρήστες να κάνουν κλικ.

Για να επιτύχεις υψηλότερα Click-through rate (CTR), χρησιμοποίησε κουμπιά και ελκυστικές λέξεις, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνουν κλικ στους συνδέσμους σου.

Φράσεις όπως «Μάθετε περισσότερα», «Ξεκινήστε», «Παρακολουθήστε τώρα», «κάντε κλικ εδώ» ή «δωρεάν» είναι εξαιρετικά παραδείγματα που μπορούν να ενεργοποιήσουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στο σύνδεσμό σου από περιέργεια.

Αυτό πρέπει να είναι σε ένα σαφές σημείο εστίασης της διαφήμισης.

Η καλύτερη θέση για ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση είναι η κάτω δεξιά πλευρά του banner σου.

Χρησιμοποίησε τα χρώματα για να ξεχωρίσεις

Άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη όταν πρόκειται να βάλεις χρώματα.

Πειραματίσου με τις αμέτρητες χρωματικές επιλογές, αλλά πάντα με μέτρο.

Η επιλογή του χρώματος είναι ένα κρίσιμο σημείο για το σχεδιασμό διαφημίσεων banner, ενώ κάθε χρώμα αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο είδος συναισθημάτων.

Είναι πραγματικά δύσκολο να επιλέξεις τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων, επειδή εξαρτάται από το εμπορικό σήμα της επιχείρησής σου, το κοινό στο οποίο θες να στοχεύσεις και τον τύπο διαφήμισης που θες να χρησιμοποιήσεις.

Παρόλα αυτά, είναι δυνατό να κατανοήσουμε κάποιους γενικούς κανόνες σχετικά με την επιλογή χρώματος στις OnLine διαφημίσεις.

Συνήθως, οι νεότεροι άνθρωποι προσελκύονται από ανοιχτά (παστέλ) χρώματα, ενώ οι ηλικιωμένοι προτιμούν πιο σκούρα χρώματα.

Το χρώμα που θα χρησιμοποιήσεις στις διαφημίσεις σου καλό θα ήταν να σχετίζεται με τα προϊόντα σου. Για παράδειγμα, το πράσινο είναι μια εξαιρετική επιλογή για τα φυσικά προϊόντα.

Το χρώμα φόντου του banner επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο εμφάνισης του κειμένου και των κουμπιών στους χρήστες. Φυσικά, μπορείς να έχεις τα χρώματα της εταιρικής σου ταυτότητας, τα οποία σου προτείνουμε και να χρησιμοποιήσεις.

Εάν πάλι δεν έχεις, τότε χρησιμοποίησε 2 κύρια χρώματα και ένα τρίτο ως χρώμα έμφασης. Αλλά, έλεγξε την ψυχολογία πίσω από το χρώμα για να βεβαιωθείς ότι χρησιμοποιείς τα χρώματα σωστά … σε προηγούμενο άρθρο σου έχω περιγράψει τι ισχύει για κάθε χρώμα.

Συμπεριέλαβε τις απαραίτητες πληροφορίες

Όπως ανέφερα και παραπάνω θα πρέπει να θυμάσαι οποιαδήποτε περιττή πληροφορία δε βοηθάει στο σχεδιασμό του banner σου.

Έτσι, λοιπόν, για να μάθεις τι να συμπεριλάβεις, πρέπει να σκεφτείς τι ακριβώς θέλεις να επιτύχεις με το banner σου.

Ψάχνεις απλά να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου ή θέλεις να ενημερώσεις τους χρήστες σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν/υπηρεσία ή μια πτυχή της επιχείρησής σου;

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πληροφορία που θέλεις να λάβουν;

Αν απλά προσπαθείς να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου με το banner σου, τότε μπορεί να μην χρειαστείς τίποτα περισσότερο από το όνομα της εταιρείας σου ή το λογότυπό σου.

Όταν σχεδιάζεις το banner σου πρέπει πραγματικά να έχεις κατά νου το στόχο και να συμπεριλάβεις μόνο πληροφορίες που είναι πιθανό να σε βοηθήσουν να φέρεις αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, μην συμπεριλάβεις τη διεύθυνση της επιχείρησής σου εάν δεν χρειάζεται, γιατί απλά θα γεμίσει το χώρο της διαφήμισης.

Επίλεξε τις εικόνες σου με σύνεση

Σίγουρα γνωρίζεις ότι η εικόνα που θα χρησιμοποιήσεις στο banner σου χρειάζεται για να προσελκύσει τους χρήστες. Αλλά θα πρέπει, επίσης, να είναι σχετική με τη διαφήμιση.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την επιλογή της τέλειας εικόνας.

Μην χρησιμοποιείς φωτογραφίες εάν δεν χρειάζεται: Τα προσαρμοσμένα γραφικά είναι αρκετά δημοφιλή στις μέρες μας. Έτσι, αν νομίζεις ότι μια γραφική απεικόνιση θα λειτουργήσει καλύτερα για το banner σου αντί για μια φωτογραφία, απλά κάνε αυτό. Η προσαρμοσμένη τυπογραφία μπορεί να βοηθήσει τα banner σου να ξεχωρίσουν.

Εφάρμοσε φίλτρα και γραφικά σε φωτογραφίες:  Το φιλτράρισμα (η αλλαγή της γκάμας των χρωμάτων και η αντίθεση) μιας φωτογραφίας μπορεί να την κάνει να ξεχωρίσει και να εντυπωσιάσει περισσότερο. Μπορείς, επίσης, να συνδυάσεις το γραφικό σχέδιο με φωτογραφίες για να δημιουργήσεις ακόμα πιο εντυπωσιακά γραφικά.

Χρησιμοποίησε εικόνες με συγκεκριμένη θέση εάν είναι δυνατόν:  Για πολλές διαφημίσεις στο διαδίκτυο, (ειδικά αυτές που εμφανίζονται στα κοινωνικά μέσα) είναι δυνατό να γνωρίζεις τη θέση που θα τοποθετηθούν. Μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένες διαφημίσεις σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και να χρησιμοποιήσεις τις εικόνες ανάλογα. Για παράδειγμα: αν η επιχείρησή σου διαθέτει γραφείο στο κέντρο της Αθήνας και ένα άλλο στη Γλυφάδα, μπορεί να έχεις δύο εκδόσεις διαφημίσεων με διαφορετικές εικόνες για συγκεκριμένη τοποθεσία. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα βρουν τις διαφημίσεις σου πιο συναφείς.

Φωτογραφίες της ευτυχισμένης εικόνας προσώπου:  Σε πολλαπλές έρευνες έχει βρεθεί ότι το μυαλό μας είναι εύκολα προσανατολισμένο σε άλλα ανθρώπινα πρόσωπα, ειδικά τα χαρούμενα. Έτσι, εάν χρησιμοποιείς ανθρώπινες φωτογραφίες στη διαφήμισή σου, βεβαιώσου ότι χαμογελούν και κοιτάζουν σωστά τους χρήστες.

Σημαντικά μηνύματα στο πάνω μισό του banner

Τα σημαντικά μηνύματα θα πρέπει να μπαίνουν στο πάνω μισό μέρος του banner. Θα πρέπει να υπάρχει προτεραιότητα στις πληροφορίες και στη σειρά που θα εμφανίζονται.

Υπάρχει ένα ρητό ότι «το επίπεδο των ματιών είναι το επίπεδο αγοράς», οπότε κείμενο και εικόνες θα πρέπει να ακολουθούν αυτό το ρητό.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, αν θέλεις να επικοινωνήσεις στους χρήστες κάτι σημαντικό, όπως για παράδειγμα ότι αν αγοράσεις κάτι το δεύτερο το παίρνεις δωρεάν, μην το κρύψεις στο κάτω μέρος.

Εάν υπάρχει μια οδηγία ή πληροφορίες που ο πελάτης σου πρέπει να γνωρίζει για να ολοκληρώσει την αγορά του, αυτό ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκεται στο πάνω μισό!

Διατήρησε τη σωστή ιεραρχία ανάμεσα στο λογότυπο/πρόταση αξίας/call to action

Τι και αν δημιουργήσεις ένα μεγάλο banner ιστού; Aν αυτό δεν περιέχει πληροφορίες που να αφορούν στην επιχείρησή σου, οι χρήστες δεν πρόκειται να καταλάβουν ότι αναφέρεται σε αυτήν.

Κάθε banner ιστού πρέπει να έχει μια σταθερή συνέπεια σήματος, για παράδειγμα να περιλαμβάνει στοιχεία της εταιρικής σου ταυτότητας, όπως τη χρήση εταιρικών χρωμάτων, γραμματοσειρών και φυσικά το λογότυπό σου!

Ένα banner για να είναι καλό, θα πρέπει ο σχεδιασμός του να βασίζεται στη σωστή ισορροπία ανάμεσα στο λογότυπο, την πρόταση για την αξία και το CTA. Οπότε θα πρέπει να υπάρχει ιεραρχία σ΄ αυτά τα τρία.

Οι αποτελεσματικές διαφημίσεις banner έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, αλλά και την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. ·

Το λογότυπο της εταιρείας σου: Το λογότυπο της εταιρείας σου πρέπει να συμπεριληφθεί για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος. Βεβαιώσου ότι είναι σε οπτικά δεσπόζουσα θέση, αλλά όχι τόσο κυρίαρχη όσο η πρόταση αξίας, ή το CTA.

Η πρόταση για την αξία  Η πρόταση αξίας προβάλλει την υπηρεσία/προϊόν που παρέχει η επιχείρησή σου και δίνει στους χρήστες πληροφορίες που αφορούν ελκυστικές προσφορές και τιμές.  Σκέψου πράγματα όπως: «Υψηλή ποιότητα» ή «50% έκπτωση» ή «Προσφορά περιορισμένου χρόνου». Αυτό θα πρέπει να καλύψει περισσότερο χώρο στη διαφήμισή σου και να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν τα μάτια των χρηστών.

Η πρόσκληση για δράση (call to action button) Όπως είπα και παραπάνω η πρόσκληση για δράση (ή CTA) είναι το κείμενο ή το κουμπί που καλεί τους χρήστες να κάνουν κλικ. Θα πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα εμφανές σημείο, ώστε να παροτρύνει το χρήστη να κάνει κλικ.

Πρόσεχε το μέγεθος του banner να μην είναι πολύ μεγάλο

Όταν εμφανίζεται ένα banner, χρειάζεται μερικές φορές χρόνος φόρτωσης, ανάλογα με το μέγεθος του αρχείου.  Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να βεβαιωθείς ότι το banner σου είναι ελκυστικό, αλλά το μέγεθος του αρχείου του δεν είναι πολύ μεγάλο.

Μια συμβουλή είναι να συμπιέσεις τα αρχεία JPEG και GIF, για να δημιουργήσεις την ισορροπία μεταξύ ποιότητας και γρήγορης φόρτωσης.

Συνοψίζοντας

Είσαι έτοιμος, λοιπόν, να σχεδιάσεις ένα τέλειο banner!

Η κύρια πρόκληση του σχεδιασμού ενός banner, είναι να συνδυάσει τη δημιουργικότητα και τα μηνύματα μάρκετινγκ με τον κατάλληλο τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι τα διαφημιστικά banner προβάλλουν παρόμοια προϊόντα, μπορούν να ανάλογα με το σωστό ή λάθος σχεδιασμό τους να φέρουν ή όχι τα επιθυμητά αποτελέσματα σε επιχειρήσεις όλων των τύπων.


WooCommerce

WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα και είναι για τις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πωλήσεων. Απευθύνεται σε όλες τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετέχουν στην παγκόσμια ψηφιακή αγορά στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δημιουργήθηκε το 2011 και μέχρι σήμερα το χρησιμοποιούν πάνω από το 49% των ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως.

Το βασικότερο πλεονεκτήματα που έχει το WooCommerce ότι είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα. Χρησιμοποιώντας κανείς λογισμικό ανοιχτού κώδικα μπορεί να δημιουργήσει τις δικές του λειτουργίες και να κάνει διορθώσεις και αναβαθμίσεις  ανά πάσα στιγμή.

Χαρακτηριστικό του είναι το φιλικό περιβάλλον χρήσης για τους χρήστες αλλά και για τους πελάτες. Ο σχεδιασμός του μενού είναι απλός και εύχρηστος. Παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθείτε λεπτομερώς τις δραστηριότητες των πελατών μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας με λειτουργίες όπως είναι, οι εγγραφές, οι πωλήσεις, η παρακολούθηση μιας παραγγελίας μέχρι την παράδοση της στον πελάτη.

Οι πελάτες έχουν δυνατότητα να δημιουργούν το δικό τους προφίλ σαν χρήστες μέσα στο κατάστημα και να διατηρούν ένα ιστορικό παραγγελιών. Το WooCommerce δίνει επιλογές για τα μεταφορικά έξοδα και για τον ΦΠΑ. Όλες αυτές οι χρήσεις δίνουν την δυνατότητα στους χρήστες να περιηγούνται εύκολα στο eshop σας, με αποτέλεσμα και αυξάνουν την αλληλεπίδρασή τους με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προφέρει η επιχείρησης σας κατάστημά σας.

Η ανάλυση δεδομένων χρήσης του WooCommerce από τους χρήστες σας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθείτε την συμπεριφορά τους, να βλέπετε τις τάσεις και να αναλύετε σε βάθος την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε με την βοήθεια πινάκων και γραφημάτων τα οποία έχουν ωραίο design με καθαρό στις γραμμές σχεδιασμό.

Το WordPress είναι μια ασφαλής πλατφόρμα  παγκοσμίως. Κάθε κενό ασφαλείας που τυχόν θα προκύψει διορθώνεται άμεσα από μια μεγάλη κοινότητα που είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία του. Έτσι και το WooCommerce σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιεί αναβαθμίσεις καλύπτοντας τυχόν κενά ασφαλείας και επεκτείνοντας με τα πρόσθετα που παρέχουν νέες δυνατότητες και λειτουργίες.

Με την επιλογή διαχείριση αποθέματος μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την διαχείριση αποθέματος για τα προϊόντα σας. Η επιλογή αυτή είναι χρήσιμη ώστε να μην συνεχίσετε να πουλάτε ένα προϊόν εφόσον αυτό έχει εξαντληθεί. Ανάλογα με την ποσότητα και το είδος που έχετε στην αποθήκη  ή στο φυσικό κατάστημα σας μπορείτε να ενεργοποιήσετε την επιλογή αυτή.

Η βελτιστοποίηση SEO ιστοσελίδας WooCommerce για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του WooCommerce σε σχέση με τις αντίστοιχες πλατφόρμες για eshop.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA – ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

  • Δημιουργία/Εισαγωγή/Επεξεργασία Κατηγοριών/Προϊόντων
  • Δυνατότητα Επισύναψης Φωτογραφιών σε Κάθε Προϊόν
  • Πολλαπλά Φίλτρα Αναζήτησης Προϊόντων (πχ τιμή, όνομα, Υλικό, χρώμα κτλ)
  • Εκπτωτικά Κουπόνια & Κουπόνια Προσφορών
  • Μηχανισμός Αξιολόγησης Προϊόντων και Εισαγωγής Κριτικών από Πελάτες
  • Ιστορικό Παραγγελιών
  • Προσθήκη Συντελεστών ΦΠΑ & Υπολογισμός Εξόδων Αποστολής
  • Εύκολη & Γρήγορη Διαχείριση Παραγγελιών
  • Διασύνδεση με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής όπως πιστωτική κάρτα, PayPal, αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση
  • Διασύνδεση ιστοσελίδας με επίσημες σελίδες στα social media
  • Δυνατότητα Up-Selling & Cross-Selling
  • Δυνατότητα προβολής των προϊόντων στην πρώτη σελίδα με διαφορετικούς τρόπους (πιο πρόσφατα, καλύτερα σε πωλήσεις ή προτεινόμενα)
  • On-Line επικοινωνία με Πελάτες (Live Chat/Support)
  • Διασύνδεση με Google Analytics
  • Δυνατότητα Επιλογής Εισόδου ως Χρήστης Λιανικής ή Χονδρικής
  • Φόρμας Επικοινωνίας
  • Δημιουργία sitemap για τις μηχανές αναζήτησης
  • Responsive design για συμβατότητα με όλες τις οθόνες των συσκευών

Google_Analytics_orologia

Google Analytics Ορολογία

Google Analytics Ορολογία

Το Google Analytics είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για οποιονδήποτε διατηρεί και λειτουργεί μια ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης, ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop), ή σε μια ξενοδοχειακή ιστοσελίδα, blog κλπ. Το Google Analytics συλλέγει σημαντικά στατιστικά στοιχεία για τους επισκέπτες και την κίνηση των ιστοσελίδων.

Τι είναι το Google Analytics είναι ένα εργαλείο για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας και της συμπεριφοράς των χρηστών στο website ή στο eshop σου. Το εργαλείο αυτό η Google σου το προσφέρει δωρεάν. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να εγγραφείς στην πλατφόρμα του Google Analytics και να βάλεις το Google Analytics tracking code στον κώδικα του website σου.

Αναλύοντας τα δεδομένα που σου προσφέρει το Google Analytics μπορείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου και να βελτιστοποιήσεις τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου.

Πριν ξεκινήσουμε την βασική ορολογία του Google Analytics ας περιγράψουμε τι σημαίνουν οι όροι Dimensions & Metrics, οι οποίοι είναι υψίστης σημασίας αν θέλεις να κατανοήσεις καλά τα δεδομένα σου.

Dimensions είναι τα χαρακτηριστικά των δεδομένων, π.χ. μια πόλη, ένας browser κ.ά. ενώ Metrics είναι οι ποσοτικές μετρήσεις των δεδομένων π.χ. 5.000 sessions, 3,74 Pages/Session κ.α.

1. Sessions

Αντιπροσωπεύει το συνολικό αριθμό επισκέψεων στην ιστοσελίδα σου. Η καταγραφή του αριθμού αυτού ξεκινά από τη στιγμή που θα φορτώσει η πρώτη σελίδα που θα επισκεφτεί ο χρήστης και τελειώνει όταν ο επισκέπτης εγκαταλείψει την ιστοσελίδα και κλείσει το browser ή αν ξεπεράσει τα 30 λεπτά αδράνειας.

2. Users

Είναι ο αριθμός των χρηστών οι οποίοι περιηγήθηκαν στο website σου. Κάθε χρήστης μπορεί να επισκέπτεται το website σου πολλές φορές. Για παράδειγμα, ένας χρήστης θα μπορούσε να δημιουργήσει τέσσερα Sessions στο website σου. Στην ανάλυση του Audience Section στο Google Analytics, θα βρεις όλα τα στοιχεία για τους χρήστες του website σου.

3. New Visitors

Είναι ο συνολικός αριθμός επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου, ο οποίος προήλθε από καινούργιους χρήστες που δεν τον έχουν επισκεφτεί ξανά.

4. Returning Visitors

Είναι ο συνολικός αριθμός επισκεπτών στο website σου, ο οποίος προήλθε από  χρήστες που τον έχουν επισκεφτεί ξανά.

5. Bounce Rate

Είναι το ποσοστό των περιόδων σύνδεσης με μία μόνο αλληλεπίδραση από τους χρήστες. Πιο απλά, είναι το ποσοστό των επισκέψεων στις οποίες ο επισκέπτης βλέπει μόνο μία σελίδα στο website σου και βγαίνει από αυτή χωρίς να κάνει κάποια άλλη ενέργεια.

6. Pageviews

Καταγράφεται κάθε φορά που προβάλλεται μια σελίδα σε κάποιο χρήστη. Από τεχνικής άποψης, καταγράφεται κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στο back button, κάνει refresh και γενικά κάθε φορά που μια σελίδα ανοίγει στο browser.

7. Time on Page

Είναι ο μέσος χρόνος, σε δευτερόλεπτα, τον οποίο έναν επισκέπτης ξοδεύει σε μια συγκεκριμένη σελίδα του website σου.

8. Average Session Duration

Αντιπροσωπεύει το μέσο χρόνο, σε δευτερόλεπτα, ενός Session. Πιο συγκεκριμένα είναι ο χρόνος μεταξύ του πρώτου Pageview και του τελευταίου Pageview.

9. Pages per Sessions

Αντιπροσωπεύει το μέσο όρο των Pageviews κατά τη διάρκεια ενός Session.

10. Channel

Αφορά την ομαδοποίηση των καναλιών από τις οποίες προήλθε η επισκεψιμότητα στο website σου π.χ. organic, direct. Δες τα data σου από την ανάλυση του Acquisition Section στο Google Analytics, και βρες απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα σου σχετικά με το traffic της ιστοσελίδας σου.

11. Entrances

Αντιπροσωπεύει τον αριθμό των Session που ξεκίνησαν από μια συγκεκριμένη σελίδα του website σου.

12. Exits

Αντιπροσωπεύει τον αριθμό των Session που έληξαν σε μια συγκεκριμένη σελίδα του website σου.

13. Goals

Είναι κάτι το οποίο που πρέπει να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες του website σου. Αντιπροσωπεύει μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα. Θέσε τα κατάλληλα Goals στα Google Analytics και παρακολούθησε την επίτευξη των στόχων σου, μέσα από URL Destination, Time on Site, Pages per Visit ή Events.

14. Conversions

Αναφέρεται σε μια δραστηριότητα που εκτελείται από τους χρήστες, η οποία πληροί το σκοπό του website σου. Για παράδειγμα την αγορά ενός προϊόντος, τη λήψη ενός e-book, την εγγραφή στο newsletter κλπ. Αφού θέσεις τα goal σου, δες στην ανάλυση του Real Time section στο Google Analytics, τη πορεία των conversions του website σου και κάνε τις απαραίτητες ενέργειες με βάση και τα δεδομένα σου.


Affiliate_Marketing_CPA_i_CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC. Το affiliate marketing έχει διάφορες μεθόδους απόδοσης. Οι πιο γνωστοί και οι πιο διαδεδομένοι, είναι το CPC και το CPA.

Ποια μέθοδος απόδοσης είναι πιο συμφέρουσα CPA ή CPC;

Ποια μέθοδος απόδοση είναι η αποδοτικότερη και πιο κερδοφόρα για την επιχείρηση μας; τι σημαίνει το καθένα; πώς δομείται και πώς κοστολογείται για τις επιχειρήσεις που καθορίζουν τις ανάλογες προμήθειες.

CPA (Cash per action)

Το CPA το οποίο είναι ο βασικός άξονας κοστολόγησης για κάθε άλλη μέθοδο απόδοσης.

Το CPA (Cash per action) σημαίνει, αμοιβή για κάθε δράση.

Το Cash per action είναι ο βασικότερος τρόπος κοστολόγησης για όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες που ακολουθεί μία επιχείρηση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Όταν ένας affiliater δουλεύει με την μέθοδο του CPA και καταφέρνει κάθε 100 κλικ να έχει τρεις πωλήσεις δηλαδή 45 ευρώ έσοδα τότε έχει ένα conversion ratio 3%.

Παράδειγμα: αν ένα προϊόν κοστίζει 100 ευρώ για τον καταναλωτή εκεί μέσα υπάρχουν φόροι, κοστολόγια προϊόντος ελαστικές και ανελαστικές δαπάνες μίας εταιρείας και το κόστος της διαφήμισης που θα τρέξει, ώστε το προϊόν να πουληθεί.

Ας υποθέσουμε ότι από τα 100 ευρώ το κόστος διαφήμισης είναι 30 ευρώ σε κάθε τεμάχιο και τα υπόλοιπα 70 είναι το κόστος προϊόντος, (φόροι, κέρδος, και λοιπές δαπάνες μίας επιχείρησης).

Το CPA λοιπόν δίνει την δυνατότητα στους affiliaters να κερδίσουν το 100% του κόστους διαφήμισης, σύμφωνα με το παραπάνω παράδειγμα 15 ευρώ για κάθε πώληση του συγκεκριμένου προϊόντος αυτοί και να εκμεταλλευτούν το κοινό τους ώστε να καταφέρουν πωλήσεις μέσα από αυτό και παίρνοντας μεγάλες προμήθειες.

Το CPA δίνει την ελευθερία σε κάθε συνεργάτη affiliaters να δημιουργήσει δικούς του μηχανισμούς προώθησης και μεθόδους που θα του εξασφαλίσουν καλή απόδοση με όποιον τρόπο θέλει.

Υπάρχουν κάτοχοι ιστοσελίδων με 10.000 ή και 300.000 άτομα ημερησίως που εκμεταλλεύονται την κίνηση της ιστοσελίδας τους (traffic) προωθώντας προϊόντα ή και υπηρεσίες αμειβόμενη βάση της απόδοσής τους. Υπάρχουν όμως και πολλοί που δεν έχουν δικό τους traffic αλλά είναι masters στο να στήνουν διαφημίσεις στο google ή στο facebook ή ακόμα και σε άλλες πλατφόρμες ή έχουν μεγάλες βάσεις δεδομένων για e-mails και πολλά άλλα…που λειτουργούν καθαρά επενδυτικά. Δαπανούν δηλαδή κάποιο κεφάλαιο για την προώθηση προϊόντων και κερδίζουν από την διαφορά απόδοσης.

Παράδειγμα: ένας marketer δημιουργεί άριστες διαφημίσεις goolge στήνει τις καμπάνιες στο google adwords έναντι 50 ευρώ ημερησίως που του αποφέρουν 15 πωλήσεις την ημέρα. Σύμφωνα και με τα παραπάνω παραδείγματα ξοδεύει 50 ευρώ την μέρα και εισπράττει 225 ευρώ άρα έχει ένα καθαρό κέρδος 175 ευρώ.

Το CPA είναι η καλύτερη μέθοδος απόδοσης με διαφορά από οτιδήποτε άλλο διότι δίνει την δυνατότητα στο συνεργάτη ενός affiliate network να κερδίσει το 100% του budget διαφήμισης μίας εταιρείας που θέλει να πουλήσει το προϊόν της.

CPC (Cash per Click)

Το CPC (Cash per Click) σημαίνει ότι πληρωνόμαστε με το κάθε κλικ που καταφέρνουμε να το οδηγήσουμε σε μία σελίδα. Το πλεονέκτημα του Cash per click έναντι του CPA είναι ότι δεν μας ενδιαφέρει το conversion δηλαδή το ποσοστό των κλικ που μετατρέπονται σε πελάτες. Το αρνητικό του CPC είναι ότι το κόστος του κάθε κλικ και η αμοιβή του είναι πολύ μικρότερη από το CPA.

Παράδειγμα: Όταν ένας affiliater θέλει να προωθήσει το ίδιο προϊόν με την μέθοδο απόδοσης του CPC τότε η αμοιβή του δεν σημαίνει ότι θα είναι 45/100 = 0,45 ευρώ για κάθε κλικ. Εδώ πρέπει να υπολογιστεί το μέσο convertion όλων των συνεργατών, επίσης να υπολογιστεί ένα κεφάλαιο επισφάλειας και το βασικότερο αν τη μέση αξία των κλικ από άλλες πλατφόρμες όπως google, facebook, κτλ. Έτσι το 0,45 στην καλύτερη περίπτωση θα πάει από 0,03 έως 0,12. Όταν ο affiliater έχει την δυνατότητα να πετύχει ένα conversion του 1% και επάνω δεν τον συμφέρει καθόλου το CPC.

Το CPC είναι μία μέθοδος που ουσιαστικά προκύπτει από κάποιες συναρτήσεις του CPC η διαφορά είναι ότι στο CPC δεν ενδιαφέρετε ο διαφημιστής για την απόδοση της διαφήμισης ενώ το CPA χρειάζεται περισσότερος χρόνος, ενέργεια και δράση αλλά η επιβράβευση θα είναι τα πάρα πολλά έσοδά του, που είναι ικανά θα τον κάνουν να μην ασχοληθεί ξανά με τίποτα άλλο.


query-software

Query Software

Query Software

Το query software είναι το αποτέλεσμα της αναζήτησης που βλέπουμε όταν χρησιμοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο. Πληκτρολογούμε μια λέξη κλειδί η μια φράση  (keyword) στις μηχανές αναζήτησης και μας εμφανίζονται τα οργανικά αποτελέσματα της.  Η εμφάνιση αυτή των αποτελεσμάτων οφείλετε στο query software που έχει ψάξει στις ευρετηριασμένες σελίδες που έχουν αποθηκευτεί στις μηχανές αναζήτησης, παρουσιάζοντας αυτά τα οποία θεωρεί τα πιο σχετικά και σημαντικά για το keyword που έχει χρησιμοποιηθεί.

Συμπέρασμα

Οι μηχανές αναζήτησης συλλέγουν, αναλύουν, ευρετηριάζουν, αξιολογούν και αποθηκεύουν τις ιστοσελίδες που υπάρχουν στο διαδίκτυο και επιστρέφουν  το αποτέλεσμα αυτών των εργασιών στους χρήστες που αναζητούν, μέσο αυτών, πληροφόρηση με τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (keywords). Οι χρήστες του διαδικτύου  χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζητήσεις  για να εντοπίσουν τα προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν ανάγκη, για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό όταν σχεδιάζουμε την ιστοσελίδα μας  να την κάνουμε φιλική προς αυτές.


index-software

Index Software

Index Software

Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούνται από 3 είδη λογισμικού, το spider software, το index software και το query software.

Το index software είναι το λογισμικό που διαθέτουν οι μηχανές αναζήτησης για να δέχονται τα δεδομένα που έχουν συλλέξει τα spiders, τα οποία επεξεργάζεται με την χρησιμοποίηση ενός αλγορίθμου. Ο αλγόριθμος αυτός είναι μια πολύπλοκη μαθηματική φόρμουλα η οποία δημιουργεί ευρετήριο για να αποθηκεύει λέξεις, ζευγάρια λέξεων και φράσεις.  Με τον τρόπο αυτό αντιλαμβάνεται τη θεματολογία που καλύπτει η κάθε σελίδα μας. Έπειτα  βαθμολογεί τις σελίδες ανάλογα με το πόσο σημαντικές και ενδιαφέρον τις θεωρεί για τον χρήστη και τις αποθηκεύει.  Οι αλγόριθμοι αυτοί αξιολογούν την πληροφόρηση που λαμβάνουν από τις νέες ιστοσελίδες  του διαδικτύου, τις συσχετίζουν με την αναζήτηση των χρηστών και τους επιστρέφει άμεσα  την σχετική πληροφόρηση.