Author Archives: Web Developer

kataskevi_istoselidon_web_design

Κατασκευή Ιστοσελίδων – Web Design

Κατασκευή Ιστοσελίδων – Web Design

Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι απαραίτητη ενέργεια σε κάθε πλάνο στρατηγικής ανάπτυξης της επιχείρησης.

Σχεδιάζουμε ιστοσελίδες σύμφωνα με τις πρόσφατες τεχνολογίες ώστε να λειτουργούν σωστά σε κάθε φυλλομετρητή – browser, και σε κάθε διάσταση ή προσανατολισμό οθόνης εμφάνισης. 

Προσφέρουμε υπηρεσίες φιλοξενίας σε ιδιόκτητα Ελληνικά συστήματα, σχεδιασμένα να παρέχουν ασφάλεια και ταχύτητα. 

Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες που ανταποκρίνονται με επάρκεια στις σύγχρονες απαιτήσεις. 

Υποστηρίζουν τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης. 

Δημιουργούν ή και προβάλουν το Brand Name της επιχείρησης. 

Έχουν πρότυπο σχεδιασμό και είναι φιλικές με τους πελάτες σας. 

Επικεντρώνονται στο στόχο της επιχείρησης στο διαδίκτυο. 

Παρέχουν συνεχή και ουσιαστική προώθηση στο διαδίκτυο. 

Αναβαθμίζονται, ώστε να παρέχουν νέες υπηρεσίες στο μέλλον. 

Σχεδιασμός και Κατασκευή ιστοσελίδων για τις δικές σας απαιτήσεις.


stratigiko_SEO

Στρατηγικό SEO

Στρατηγικό SEO

Στρατηγικό SEO, Πριν την Κατασκευή του Website 

Όταν ακούς για SEO optimization το μυαλό σου πάει κατευθείαν σε ενέργειες που γίνονται με στόχο να βελτιστοποιήσουν την οργανική κατάταξη ενός website που υπάρχει ήδη.

Γιατί αυτές οι ενέργειες ανάλυσης και βελτιστοποίησης δεν υλοποιούνται όμως πολύ πριν το ανέβασμα και την προώθηση ενός νέου website; Θα είχαν αντιμετωπιστεί πολλά προβλήματα και θα κερδιζόταν αρκετά πολύτιμος χρόνος και θα είχε εξοικονομηθεί πολύ χρήμα.

Όταν όμως η ανάγκη για SEO είναι αναγκαία σε ένα website που ήδη έχει κατασκευαστεί και βρίσκεται αρκετό καιρό ανεβασμένο στο διαδίκτυο συνήθως απαιτείται η ακόλουθη διαδικασία που ονομάζεται Seo Audit Process:

Η παραπάνω διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα, απαιτεί  μεγάλο αριθμό υλικών και άυλων πόρων (εργαλεία, εξειδίκευση. ανθρώπινο δυναμικό κ.α.). Αυτό είναι που συμβαίνει όταν δημιουργείται η ανάγκη στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα το search engine optimization. Ωστόσο, κάποιες φορές είναι ήδη πολύ αργά.

Στρατηγικό SEO, Πριν την Κατασκευή του Website σου

Τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν και απασχολούν μια εταιρεία ή ένα φυσικό πρόσωπο που ενδιαφέρετε για  search engine optimization στο website τους είναι:

     Το πώς θα κινηθεί η ευρύτερη στρατηγική

     Ποιοι τεχνικοί τομείς θα συζητηθούν με τους developers

     Θέματα και ζητήματα σχεδιασμού που θα συζητηθούν με τους designers

Στην ουσία είναι μια λίστα με βασικά στοιχεία που επηρεάζουν το SEO, τα οποία θα είναι δύσκολο να αλλάξουν μετά το ανέβασμα και την προώθηση του website.

Ευρύτερα στρατηγικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν:

Πως επικοινωνείς τον επιχειρηματικό σου στόχο online;

Αφού προσδιορίσεις την επιχειρηματική σου ταυτότητα και τις αξίες που τη διέπουν, ακολουθεί η ανάλυση του πώς θα την επικοινωνήσεις online.

Υπάρχουν οργανικές αναζητήσεις στα προβλήματα ή τις ανάγκες των καταναλωτών που προτίθεσαι να καλύψεις; 

Είναι το επιχειρησιακό σου μοντέλο κοντά σε αυτές τις αναζητήσεις; Ένα απλό παράδειγμα αναζητήσεων και κάλυψης αναγκών είναι η υπηρεσία του email marketing.

Κατανοείς αποτελεσματικά τα customer segments σου;

Αυτά είναι τα ερωτήματα που αποτελούν σημείο εκκίνησης στην έρευνα σου:

·Πόσο μεγάλη είναι η αγορά σου; Το δυνητικό σου κοινό αυξάνεται ή συρρικνώνεται;  (Εργαλείο μέτρησης:Google Trends).

·Ποια είναι τα βασικά target personas σου – τα δημογραφικά στοιχεία, τα κίνητρα τους, οι ρόλοι και οι ανάγκες τους; 

·Πώς συμπεριφέρονται online και offline; Ποια είναι τα touchpoints τους πέρα από το website σου;

Με τα στοιχεία που θα πάρουμε από τις παραπάνω απαντήσεις θα σχεδιαστή η βασική αρχιτεκτονική του site μας, είναι τα στάδια που πρέπει να περάσουν οι πελάτες μας πριν ολοκληρώσουν το στόχο τους.

Ποιοι είναι οι digital ανταγωνιστές σου;

Γνωρίζοντας τους βασικούς ανταγωνιστές μας στον web digital marketing, θα σχεδιάσουμε και θα υλοποιηθεί σωστά η αρχιτεκτονική του site μας. Επίσης Θα επικεντρωθούμε στο πώς θα βελτιώσουμε το συνολικό user experience και το reach των δυνητικών πελατών μας. Τα βήμα είναι να γίνουν να διαχωρίσουμε τους ανταγωνιστές μας σε 3 βασικές κατηγορίες:

·Search competitors: αυτοί που επιλέγουν να κάνουν rank στο βασικό προϊόν/υπηρεσία που προσφέρουμε. Θα ανταγωνιστούν στις ίδιες λέξεις κλειδιά που στοχεύουμε, αλλά μπορεί να καλύπτουν μια διαφορετική ανάγκη, έχοντας μια εντελώς διαφορετική πρόθεση.

·Business competitors: αυτοί που προσφέρουν τις ίδιες λύσεις στους πελάτες που προσφέρουμε και εμείς.

·Cross-industry competitors: αυτοί που αντιμετωπίζουν έμμεσα το πρόβλημα του πελάτη μας.

Αφού καταλήξουμε στη λίστα με τους ανταγωνιστές μας, θα πρέπει να αναλύσουμε το που βρίσκεται ο καθένας και πόσα επιχειρησιακά μέσα θα χρειαστούν για να φτάσουμε και να τους ξεπεράσουμε από εκεί που βρίσκονται:

·Ποιο είναι το μέγεθος και η απόδοση των ανταγωνιστών σου;

·Πώς αυτοί διαφοροποιούνται;

·Πόσο ισχυρό είναι το brand name τους;

·Πώς συνδέονται με τους πελάτες τους

·Κάνουν κάτι διαφορετικό και ενδιαφέρον με την αρχιτεκτονική του site τους;

Στρατηγικό SEO

Τεχνικοί τομείς που πρέπει να εξεταστούν 

HTTP ή HTTPS

HTTP ή HTTPS;  Η απάντηση είναι η πρώτη, από τη στιγμή που η χρήση HTTPS αποτελεί και επίσημα raking factor της Google. Ο βασικός κανόνας είναι ότι αν σκοπεύουμε να δεχόμαστε πληρωμές online, ή έχουμε ένα e-shop, η χρήση HTTPS κρίνεται νομικά απαραίτητη.

URLs Canonical Version

Προβλήματα με duplicate content μπορούν να προκύψουν όταν η Google έχει πρόσβαση στο ίδιο κομμάτι περιεχομένου μέσω πολλαπλών διευθύνσεων URL. Χωρίς μια σαφή εκδοχή, οι σελίδες αυτές θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους άσκοπα.

Από την οπτική γωνία του developer, μία σελίδα είναι μοναδική μόνο αν έχει ένα unique ID στη database του ιστότοπου, ενώ για τις μηχανές αναζήτησης, unique ID αποτελεί η διεύθυνση URL. Ένας developer θα πρέπει να έχει κατά νου ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου θα πρέπει να είναι προσβάσιμο μόνο μέσω μιας διεύθυνσης URL.

Site Speed

Σημαντικός παράγοντας είναι η ταχύτητα της σελίδας. Είναι κρίσιμης σημασίας του site speed. Για αυτό το λόγο πρέπει να γίνει σωστή δουλειά πάνω στο page speed optimization ωστέ να τρέχει γρήγορα το web site μας. Ο χρόνος φόρτωσης μιας ιστοσελίδας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στο σύγχρονο Digital Marketing, από τη στιγμή που επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης ή οργανισμού , τα κέρδη και γενικότερα την παρουσία της στον online κόσμο.

Στρατηγικό SEO

Γλώσσα και τοποθεσία

Αν σκοπεύουμε να στοχεύσουμε χρήστες από διαφορετικές χώρες, θα πρέπει ο ιστότοπος μας ναα είναι multi-lingual (πολύγλωσσος), ή multi-regional (πολυπεριφερειακός)  ή και τα δύο. Η τοπική έρευνα λέξεων – κλειδιών, η χρήση hreflang και το διπλότυπο περιεχόμενο είναι όλα θέματα που αντιμετωπίζονται καλύτερα πριν από την κατασκευή του site. Η χρήση ξεχωριστών domains σε επίπεδο χώρας, σου δίνει το πλεονέκτημα ότι η σελίδα σου θα είναι πιο κοντά στη στόχευση μιας χώρας ή μιας γλώσσας. Αυτό βέβαια εξαρτάται άμεσα από τους πόρους που έχεις στη διάθεσή σου για να δημιουργήσεις και να διατηρήσεις τις κατάλληλες υποδομές, να γράψεις μοναδικό περιεχόμενο και να το προωθήσεις σε κάθε domain. Εάν σκοπεύουμε σε multi-language/country συνδυασμούς σε ένα single site, η καλύτερη λύση είναι τα subfolders (π.χ example.com/en, example.com/de). Τα subfolders μπορούν να τρέξουν από μια πλατφόρμα/CMS, πράγμα που σημαίνει ότι τα κόστη για development setup και συντήρηση είναι αισθητά χαμηλότερα.

Ευκολία επεξεργασίας και ευελιξία σε μία πλατφόρμα

Η Google πραγματοποιεί συχνά updates και αλλαγές στον αλγόριθμο της, προσθέτοντας και αφαιρώντας στοιχεία που καθορίζουν την κατάταξη των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η πλατφόρμα (το CMS κοινώς) που θα χρησιμοποιούμε, πρέπει να έχει την ανάλογη ευελιξία ώστε να πραγματοποιούμε γρήγορες αλλαγές στο web site μας.

Τομείς στο design που πρέπει να εξεταστούν

Στρατηγικό SEO

Αρχιτεκτονική και internal linking

Η αποτελεσματική αρχιτεκτονική, ή αλλιώς το πώς δομείται η πληροφορία στο web site μας, είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά αν θέλουμε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να βρίσκουν το περιεχόμενο μας και να το σερβίρουν στους χρήστες. Εάν οι crawlers δεν έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο, δεν θα είναι σε θέση να το ταξινομήσουν. Από μια ανθρώπινη ματιά, η αρχιτεκτονική στο site είναι σημαντική, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να εντοπίσουν εύκολα αυτό που ψάχνουν.

Όπου είναι εφικτό, θα πρέπει να στοχεύουμε στη δημιουργία μιας flat δομής ιστότοπου, όπου ο χρήστης δεν θα χρειάζεται περισσότερα από 4 clicks, αρχής γενομένης από την homepage, για να βρει αυτό που θέλει. Αυτό επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης και στους χρήστες να βρίσκουν περιεχόμενο με όσο το δυνατόν λιγότερα clicks.

Δημιουργούμε μια έρευνα λέξεων, κλειδιών των ανταγωνιστών για να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες σελίδες που θα πρέπει να έχουμε. Ο τρόπος ομαδοποίησης και σύνδεσης των σελίδων θα πρέπει να επικεντρώνεται στον χρήστη και να υπάρχει μια ανθρώπινη λογική πίσω από αυτό.

Content-first design

Κάνουμε μια ανάλυση για τους τύπους περιεχομένου που θα φιλοξενήσουμε στο web site μας. Θα έχουμε videos; Δεκάδες manuals σε pdf’s; Εικόνες; Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια στρατηγική πίσω από το περιεχόμενο που θα φιλοξενηθεί, καθώς αυτό θα καθορίσει τι είδους λειτουργικότητα και πόροι θα απαιτηθούν. Με τον τρόπο αυτό θα έχουμε πιο ξεκάθαρη δομή στις σελίδες που θα φιλοξενήσουν αυτού του τύπου περιεχόμενο. Το περιεχόμενο είναι αυτό που καθοδηγεί τη δομή και το design της εκάστοτε σελίδας και όχι το αντίθετο.

Machine readability (flash, JS, iFrame) και structured data

Το web site μας ενδέχεται να χρησιμοποιεί μία ποικιλία τεχνολογιών, όπως JavaScript, Flash και Ajax, που μπορεί να είναι δύσκολο να γίνουν κατανοητές από τους crawlers. Παρόλο που ίσως είναι απαραίτητες για την καλύτερη εμπειρία των χρηστών, πρέπει να γνωρίζουμε τα προβλήματα που μπορούν να προκαλέσουν αυτές οι τεχνολογίες.

Στρατηγικό SEO

Responsive design

Οι mobile συσκευές τείνουν να γίνουν το  νούμερο 1 μέσο με το οποίο οι χρήστες σερφάρουν, επικοινωνούν, ενημερώνονται και αγοράζουν online. Αυτός είναι και ο λόγος που ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας που όχι μόνο θα μπορεί να απεικονισθεί σε mobile συσκευές, αλλά ολόκληρο το user experience θα είναι optimized στις ανάγκες των χρηστών.

Πλέον θεωρείται αυτονόητο το responsive design και mobile-friendly sites, για όλες οι ιστοσελίδες και θα πρέπει να απεικονίζονται σωστά σε εκατοντάδες mobile συσκευές. Οι developers σχεδιάσουν μια mobile-friendly για κάθε ιστοσελίδα ιστοσελίδα. Το πιο δύσκολο κομμάτι, είναι να παρέχουν στον χρήστη την καλύτερη online εμπειρία που μπορεί να έχει, όταν για παράδειγμα θελήσει να κάνει μια αγορά σε ένα e-shop μέσω του κινητού του. Τα στάδια του checkout, το μέγεθος των buttons, η γραμματοσειρά και τα χρώματα, είναι ελάχιστα από τα δεκάδες στοιχεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσουν, προκειμένου να προσφέρουν στον χρήστη την ίδια ευκολία για να αγοράσει online, σαν να αγόραζε από το desktop του.

Πολλά projects απέτυχαν διότι δεν είχε γίνει η σωστή πρόβλεψη όλων των παραπάνω. Η πρώτη εντύπωση που δόθηκε στους χρήστες δεν ήταν καλή, με αποτέλεσμα να το web site μας να μην πετυχαίνει τους στόχους μας. Αντί να ψάχνουμε τι πήγε λάθος “κατόπιν εορτής” κάνε τις ενέργειες εκείνες από πριν. Σχεδίασε με ανάλυση και στρατηγική  το νέο σου web site σου και κέρδισε χρόνο και χρήμα.


epilexete_to_katallilo_domain_name

Επιλέξτε το κατάλληλο domain name!

Επιλέξτε το κατάλληλο domain name!

Το domain της εταιρείας σας είναι πολύ σημαντικό για την προώθηση του brand (επωνυμία της επιχείρησής σας) τις υπηρεσίες, και τα προϊόντα της. Η κατοχύρωση του καλύτερου δυνατού domain για την εταιρική σελίδα σας μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της.

Κάποιες συμβουλές μπορούν να σας δώσουν μια κατεύθυνση στην επιλογή του domain name για το website σας.

Συντομία ονόματος

Πληκτρολογώντας το domain σας, στη γραμμή διευθύνσεων του browser του, είναι ο τρόπος που ο επισκέπτης χρήστης του διαδικτύου περιηγείται στο site σας.

Επιλέγοντας για website σας ένα σύντομο και περιεκτικό domain διευκολύνεται τον χρήστη να σας επιλέξει. Προσπαθήστε να μην ξεπερνάει ποτέ τους 20 χαρακτήρες. Όσο μικρότερο, τόσο καλύτερο!

Απλό και προφανές

Το domain σας είναι το “όνομα” του site σας. Το όνομα πρέπει να είναι εύκολο και για να το θυμάται κανείς αλλά και για να το προφέρει σε κάποιον τρίτο διαδίδοντας το. Εάν το site σας είναι ένα portfolio της δουλειάς σας ή ένα προσωπικό website, χρησιμοποιήστε σαν διεύθυνση το ονοματεπώνυμό σας. Δημιουργώντας μια ιστοσελίδα για την εταιρεία σας χρησιμοποιείστε την επωνυμία της σε domain!

Μην χρησιμοποιείται αριθμητικούς χαρακτήρες και τις παύλες

Εάν το domain που θα θέλατε να κατοχυρώσετε έχει ήδη κατοχυρωθεί από κάποιον άλλο. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτης ενός ζαχαροπλαστείου που ονομάζεται “Ζαχαροπλαστείο Γαρδένια”. Η προφανής επιλογή για το domain name σας είναι zacharoplastiogardenia.gr.

Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που κάπου αλλού εκεί έξω στον κόσμο υπάρχει ακόμη ένα ζαχαροπλαστείο Γαρδένια  και έχουν ήδη κατοχυρώσει αυτό το domain; Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να κατοχυρώσετε το domain zacharoplastio-gardenia.gr. Αλλά εδώ ακριβώς δημιουργείται ένα πρόβλημα – αν δώσει κάποιος τη διεύθυνση σας, υπάρχει η πιθανότητα αργότερα κάποιος επισκέπτης του site σας να πληκτρολογήσει zacharoplastiogardenia.gr, χωρίς να συμπεριλάβει την παύλα, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί σε ένα εντελώς διαφορετικό site και μάλιστα ίσως και κάποιου ανταγωνιστή σας. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλύτερο να επιλέξετε να κατοχυρώσετε το domain “zacharoplasteiogardenia.gr” ή “zaxaroplastiogardenia.gr” κάτι προς αυτή την κατεύθυνση.

Χρησιμοποιείστε λέξεις-κλειδιά και προβάλετε τα δυνατά σας σημεία

Σε περίπτωση που το ζαχαροπλαστείο του παραπάνω παραδείγματος ήταν διάσημος για τα κουλούρια ή τις πίτες του, μια πολύ καλή εναλλακτική επιλογή θα ήταν να κατοχυρώσει ένα domain που να προβάλει ακριβώς αυτό στο οποίο ειδικεύεται όπως για παράδειγμα τα domains “glykagardenia.gr” και “galaktobourekogardenia.gr”.

Κατοχυρώστε το domain σας για περισσότερα χρόνια

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google, ελέγχουν τη διάρκεια για την οποία έχει κατοχυρωθεί ένα όνομα για να αξιολογήσουν το site σας. Μια κατοχύρωση του domain σας για περισσότερα έτη, μπορεί να ανεβάσει το site σας στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Όταν κατοχυρώνετε ένα domain, αυτό γίνεται περιουσιακό σας στοιχείο για το χρονικό διάστημα για το οποίο το έχετε κατοχυρώσει. Κατοχυρώνοντάς το για περισσότερα χρόνια, διασφαλίζετε την ιδιοκτησία σας σε αυτό.

Οι συμβουλές αυτές  είναι απλά ένας οδηγός και όχι κανόνες. Εάν εσείς έχετε επιλέξει το δικό σας domain και πιστεύετε ότι αυτό αναδεικνύει την η εταιρική σας ταυτότητα και συγχρόνως θα αυξήσει την επισκεψιμότητα του με πολλούς χρήστες, κατοχυρώστε το!


Google_AdWords_Ad_Extensions_enas_pliris_odigos

Google AdWords Ad Extensions: Ένας Πλήρης Οδηγός

Google AdWords Ad Extensions: Ένας Πλήρης Οδηγός

AdWords Ad Extensions το εργαλείο το οποίο μας βοηθάει να βελτιώσουμε τις διαφημίσεις μας στη Google.

Αναλυτικός οδηγός για τα AdWords Ad Extensions, πόσοι τύποι υπάρχουν, και πώς μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε προς όφελος της εταιρείας μας.

Τι είναι τα Ad Extensions

Τα Ad Extensions είναι επιπλέον πληροφορίες που μπορούν να προστεθούν στα text ads στο AdWords. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν την τοποθεσία της εταιρείας μας, τον αριθμό του τηλεφώνου μας, επιπλέον πληροφορίες κειμένου και άλλα πολλά στοιχεία. Τα Ad Extensions παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση και την επιτυχία των διαφημίσεών μας.

Υπάρχουν δύο κατηγορίες Ad Extensions:

  1. Automatic και τα
  2. Manual Ad Extensions

Τα Ad Extensions οποιασδήποτε μορφής δεν εμφανίζονται πάντα μαζί με τις διαφημίσεις μας, οπότε πρέπει να διατηρούμε τις πιο σημαντικές πληροφορίες στο κείμενο της διαφήμισής μας!

Τα Ad Extensions εμφανίζονται όταν το Ad Rank της διαφήμισής μας είναι αρκετά υψηλό και μπορούν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την απόδοσή της.

Τα Ad Extensions επεκτείνουν τη διαφήμισή μας με επιπλέον πληροφορίες, δίνοντας στους χρήστες περισσότερους λόγους για να την κάνουν κλικ. Τα Ad Extensions αυξάνουν το click-through-rate μιας διαφήμισης.

Πώς λειτουργούν τα Ad Extensions

Για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των text ads μας, η Google επιλέγει τα Ad Extensions που θα εμφανίζονται σε κάθε αναζήτηση που γίνεται.

Με την προσθήκη περισσότερου περιεχομένου στη διαφήμισή σου, τα Ad Extensions της δίνουν μεγαλύτερη προβολή και χώρο στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, δίνοντας επιπλέον αξία στη διαφήμισή μας.

Τα Automatic Ad Extensions, τα οποία χρειάζονται να τα κάνουμε ένα σετάρισμα για να τα φτιάξουμε.

Τα Manual Ad Extensions, τα οποία προστίθενται αυτόματα από το Google Ads, όταν κρίνεται ότι αυτό θα βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεών μας.

Για τη Google, κάθε τύπος Ad Extension ωφελεί τους χρήστες, γεγονός που μεταφράζεται σε υψηλότερο CTR για τους διαφημιζόμενους. Κατά μέσο όρο, υπάρχει αύξηση 10% στο CTR μιας διαφήμισης από την εφαρμογή ενός νέου Ad Extension.

Ad Extensions και πώς λειτουργούν

1. AdWords Sitelink Extensions

Τα Sitelink Extensions είναι σύνδεσμοι που μπορούμε να προσθέσουμε σε μια διαφήμισή μας για να μεταφέρουν τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες ενός website. Τα Sitelink Extensions εμφανίζονται με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη συσκευή, τη θέση και άλλους παράγοντες. Σε υπολογιστή μπορεί να εμφανίζονται 2 έως 6 σύνδεσμοι, στην ίδια γραμμή ή να καταλαμβάνουν έως και δύο γραμμές της διαφήμισής μας.

Σε tablet ή κινητή συσκευή μπορεί να εμφανίζονται έως και 8 σύνδεσμοι, δίπλα-δίπλα σε μία γραμμή, σε μορφή καρουσέλ. Οι χρήστες μπορούν να σπρώξουν προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στο καρουσέλ, για να περιηγηθούν στους διάφορους συνδέσμους που έχουμε ορίσει.

2. AdWords Location Extensions

Τα Location Extensions εμφανίζουν τη διεύθυνση της επιχείρησής μας και τις ώρες λειτουργίας της. Μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν την τοποθεσία της εταιρείας μας προβάλλοντας στη διαφήμισή μας τη διεύθυνση ή ένα χάρτη με την τοποθεσία μας ή την απόσταση από την εταιρεία μας. Τα Location Extensions ενδέχεται, επίσης, να περιλαμβάνουν τον αριθμό τηλεφώνου σου ή ένα κουμπί για κλήση, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να καλούν και να επικοινωνούν ευκολότερα με την εταιρεία μας.

Εάν θέλουμε να φέρουμε περισσότερο κόσμο στο φυσικό χώρο της εταιρείας μας, αυτός ο τύπος Extension είναι ιδανικός. Για να ρυθμίσεις τα Location Extensions, πρέπει να συνδέσεις ένα λογαριασμό Google My Business στο AdWords.

3. AdWords Affiliate Location Extensions

Εάν πουλάμε τα προϊόντα μας μέσω αλυσίδων λιανικής πώλησης, τα Affiliate Location Extensions μπορούν να μας βοηθήσουν να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν τι και πού θα αγοράσουν. Τα Affiliate Location Extensions βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν τα κοντινά καταστήματα πώλησης των προϊόντων μας. Είναι πιο χρήσιμα εάν πουλάμε τα προϊόντα μας σε εθνικό επίπεδο.

4. AdWords Structured Snippet Extensions

Τα Structured Snippet Extensions θα μας βοηθήσουν να αναδείξουμε συγκεκριμένες πτυχές των προϊόντων και υπηρεσιών τις εταιρείας μας. Τα Structured Snippet Extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή μας με τη μορφή κεφαλίδας (π.χ. «Γυναικεία Ρούχα») και λίστας (π.χ. «Γυναικεία Ρούχα, Φορέματα, Εσώρουχα, Αξεσουάρ»). Τα Structured Snippet Extensions μας παρέχουν τρεις επιπλέον γραμμές κειμένου στη διαφήμισή σου όταν εμφανίζονται σε υπολογιστές, και μια γραμμή κειμένου όταν εμφανίζονται σε κινητά και tablets. Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας μας πρέπει να εκμεταλλευτεί τα Structured Snippet Extensions προς όφελος της.

5. AdWords Call Extensions

Τα Call extensions μας επιτρέπουν να προσθέσουμε αριθμούς τηλεφώνου στις διαφημίσεις μας. Με την ενέργεια αυτή μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα κλικ που δέχονται οι διαφημίσεις μας.

Όταν εμφανίζονται τα Call extensions, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν σε αυτά και να καλέσουν απευθείας την εταιρεία μας. Τα Call extensions είναι ο προτιμότερός και  ευκολότερος τρόπος για να προσθέσουμε τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας μας σε διαφημίσεις. Εάν προσπαθήσουμε να βάλουμε έναν αριθμό τηλεφώνου σε κάποιο άλλο σημείο της διαφήμισής μας, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απόρριψή της.

6. AdWords Message Extensions

Τα Message extensions επιτρέπουν στους χρήστες που βλέπουν τη διαφήμισή μας να επικοινωνήσουν, απευθείας, μαζί μας μέσω μηνύματος κειμένου, κάνοντας κλικ σε ένα εικονίδιο. Οι χρήστες με το πάτημα ενός κουμπιού να μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας για να κλείσουν ραντεβού, να λάβουν μια προσφορά, να ζητήσουν πληροφορίες κ.λπ., τότε τα Message extensions είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Τα Message extensions όμως, προβάλλονται μόνο στους χρήστες που χρησιμοποιούν συσκευές τηλεφώνου με δυνατότητα αποστολής και λήψης μηνυμάτων κειμένου. Επίσης η εταιρεία μας, πρέπει να έχει την δυνατότητα λήψης, επεξεργασίας και αποστολής μηνυμάτων.

AdWords App Extensions

Τα App extensions μας επιτρέπουν να συνδέσουμε την εφαρμογή (App) μας για κινητά ή tablets με τις διαφημίσεις μας. Τα App extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή μας με τη μορφή ενός συνδέσμου.

Οι χρήστες που κάνουν κλικ στην επικεφαλίδα της διαφήμισής θα μεταβούν στο σύνδεσμο που έχουμε ορίσει στη διαφήμισή μας. Κάνοντας κλικ όμως στο App extension, οι χρήστες θα οδηγηθούν στη σελίδα του App είτε στο Google Play, είτε στο Apple App Store, ανάλογα με το λογισμικό που χρησιμοποιούν.

Τα App extensions είναι ένα εργαλείο για να δίνουμε πρόσβαση στο website και στο App μας από μια και μόνο διαφήμιση.

8. AdWords Callout Extensions

Τα Callout extensions είναι σχεδόν όμοια με τα Structured Snippet Extensions, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης συνδέσμων που θα οδηγούν σε διαφορετικές σελίδες του website μας.

Τα Callout extensions μας επιτρέπουν να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες στους χρήστες, δίνοντας παράλληλα μια παρότρυνση για δράση και αλληλοεπίδραση. Με τα Callout extensions μπορεί να προωθήσει ιδιαίτερες πληροφορίες της εταιρείας μας, όπως «δωρεάν αποστολή προϊόντων» ή «24ωρη εξυπηρέτηση πελατών». Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα λαμβάνουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Όταν τα Callout extensions εμφανίζονται μαζί με τη διαφήμισή μας σε έναν υπολογιστή ή σε μια κινητή συσκευή, εκτός από το κείμενο της διαφήμισής μας εμφανίζονται και 2 έως 6 callout.

9. AdWords Price Extensions

Με τα Price extensions προβάλλουμε και προωθούμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας μας μαζί με τις τιμές τους. Τα Price extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή μας, τόσο σε υπολογιστή, όσο και σε κινητή συσκευή. Δείχνουν ως σύνολο έως και 8 κάρτες, στις οποίες οι χρήστες μπορούν να δουν διαφορετικές επιλογές και τιμές. Από το μενού τιμών, οι χρήστες μπορούν να οδηγηθούν απευθείας στο website μας και να δουν αυτό που τους ενδιαφέρει.

10. AdWords Promotion Extensions

Με τα Promotion extensions διαφημίζουμε κουπόνια και προσφορές. Τα Promotion extensions  προσθέτουν αξία στις διαφημίσεις μας, αναδεικνύοντας τις εκπτώσεις και τις προσφορές μας σε άτομα που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές της εταιρείας μας. Τα Promotion extensions εμφανίζονται κάτω από τις διαφημίσεις μας και είναι εύκολο να τραβήξουν τα βλέμματα των χρηστών.

Ο συγκεκριμένος τύπος extensions μπορεί να εμφανίσει έως και 2 γραμμές κειμένου, που περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με μία προσφορά μας. Με ένα κλικ πάνω της, ο χρήστης πηγαίνει απευθείας στο website της εταιρείας μας σε αυτήν την προσφορά.

Πώς να κατασκευάσουμε ένα Ad Extensions

Δημιουργία και κατασκευή Ad Extensions στις διαφημίσεις μας, εύκολα και γρήγορα.

1. Ανοίγουμε το Google AdWords.

2. Επιλέγουμε το campaign ή το ad group σου.

3. Επιλέγουμε την επιλογή “Ads & Extensions” η οποία βρίσκεται στο αριστερό μέρος.

4. Από το πάνω μενού κάνουμε κλικ στην επιλογή “Extensions”.

AdWords Ads and Extensions

5. Κάνουμε κλικ στο στρογγυλό κουμπί, για να δημιουργήσουμε ένα Extension.

AdWords Extensions Types

6. Επιλέγουμε τον τύπο extension που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Κρατώντας το ποντίκι πάνω σε κάθε extension, θα μας εμφανιστεί μια περιγραφή για τον κάθε τύπο.

AdWords Sitelink Extensions

7. Συμπληρώνουμε όλα τα απαραίτητα πεδία στο αριστερό μέρος και δεξιά θα μας εμφανιστεί ένα preview του extension που δημιουργήσαμε.

Με αυτή τη διαδικασία δημιουργούμε τον κάθε τύπο extension.

Επίλεξε Ad Extensions με βάση τους στόχους σου

Εάν ο στόχος σου είναι να φέρεις τους χρήστες στη φυσική τοποθεσία της εταιρείας μας, τότε χρησιμοποιούμε τα εξής  Extensions:

Location extensions: Παροτρύνουμε τους χρήστες να έρθουν στην εταιρεία μας, δείχνοντάς τους την τοποθεσία σου.

Affiliate location extensions: Υποδεικνύουμε τους χρήστες να βρουν καταστήματα που πουλούν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της εταιρείας μας.

Callout extensions: Προσθέτουμε επιπλέον κείμενο στις διαφημίσεις μας, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο», «πληρωμή με αντικαταβολή», κ.λ.π..

Εάν ο στόχος σου είναι να κάνεις τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο ή να μας στείλουν κάποιο μήνυμα, τότε χρησιμοποιούμε τα εξής Extensions:

Call extensions: Προσθέτουμε αριθμό τηλεφώνου στη διαφήμισή μας και παροτρύνουμε τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί μας τηλεφωνικά.

Message extensions: Με τον τύπο αυτού του Extensions παροτρύνουμε τους χρήστες να σου στείλουν μηνύματα κειμένου.

Εάν ο στόχος μας είναι να κατευθύνουμε τους χρήστες στο website της εταιρείας μας για να κάνουν κάποια ενέργεια, τότε χρησιμοποίησε τα εξής Extensions:

Sitelink extensions: Οδηγούμε τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες του website μας.

Callout extensions: Προσθέτουμε επιπλέον κείμενο στις διαφημίσεις μας, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο», «πληρωμή με αντικαταβολή», κ.λ.π..

Structured snippet extensions: Δίνουμε στους χρήστες πληροφορίες σημαντικές, απευθείας από τις διαφημίσεις μας.

Price extensions: Παρουσιάζουμε, στις διαφημίσεις μας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας μας μαζί με τις τιμές τους.

Εάν ο στόχος σου είναι να κάνεις τους χρήστες να κατεβάσουν την εφαρμογή σου (app), τότε χρησιμοποιούμε τα App extensions.

Οι διαφημίσεις στη Google έχουν ξεκάθαρο στόχο ως προς το τι θέλουμε να πετύχουμε και σε τι ενέργειες θέλουμε να προβούν οι χρήστες ώστε να αλληλοεπιδράσουν με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία μας. Με την διαφήμιση στην Google ανεβάζουμε την απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας και ταυτόχρονα προσελκύονται Νέοι πελάτες που βοηθήσουν και στην ανάπτυξη της εταιρείας μας.


sxediasmos_tis_etairikis_istoselidas_sas

Σχεδιασμός της εταιρικής ιστοσελίδας σας

Σχεδιασμός της εταιρικής ιστοσελίδας σας. Ο σχεδιασμός της εταιρικής ιστοσελίδας πρέπει να φωτογραφίζει και να αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο την ταυτότητα και τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας. Να προβάλλει όλα τα στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή το ανθρώπινο δυναμικό, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει.

Η εταιρική ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι λειτουργική, ευανάγνωστη και εύχρηστη ώστε να αναδεικνύει το περιεχόμενό της. Να διευκολύνει τον επισκέπτη στην περιήγησή του να ανακάλυψη τις πληροφορίες, ενώ παράλληλα να τον προκαλεί να αλληλοεπίδραση μαζί της.  Πρέπει ο νέος δυνητικός πελάτης, να περάσει από τα βήματα που έχετε καθορίσει, με βάση τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Άρτια κατασκευασμένη ιστοσελίδα από τεχνικής άποψης, να φορτώνει γρήγορα, να λειτουργεί συνέχεια, να δίνει τη δυνατότητα εύκολης κοινοποίησης του περιεχομένου της στα social media και να είναι προσβάσιμη από όλες τις συσκευές.

Τι προσφέρει μια εταιρική ιστοσελίδα;

  • Παρουσίαση της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας
  • Συλλογή στοιχείων υποψήφιων πελατών για το τμήμα πωλήσεων σας
  • Ολοκληρωμένη παροχή online υπηρεσιών
  • Online πώληση προϊόντων με την ενσωμάτωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

WordPress

WordPress

WordPress . Το 80% των sites στην πρώτη σελίδα στη μηχανή αναζήτησης της Google είναι σε μορφή WordPress

Τα sites σε WordPress καλύπτουν όλο το φάσμα θεμάτων και αναγκών που χρειάζεται κάποιος σήμερα. Μπορεί να γίνουν e-eshop, blogs, εταιρικά sites, online κατάλογοι, forums, μηχανές Newsletter και πολλά άλλα.

To WordPress είναι το νούμερο ένα σε traffic, σε SEO και στην Google γιατί:

  • Έχει τους καλύτερους και πιο κορυφαίους προγραμματιστές παγκοσμίως οι οποίοι κατασκευάζουν στο WordPress τα Plugins. Ένα site φτιαγμένο σε WordPress μπορεί να έχει όσα  Plugins χρειάζονται σε ποιότητα και σε ποσότητα. Την τεχνογνωσία αυτή την προσφέρουν πάρα πολλοί προγραμματιστές, σχεδιαστές και ειδικοί στο SEO παγκοσμίως. Φτιάχνοντας ένα site σε WordPress, αποκτάτε πρόσβαση σε αυτήν την τεχνογνωσία.
  • Είναι ταχύτερο και πιο εξελιγμένο στο SEO και με την μεγαλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης. Μόνο τα SEO tags που είναι μοναδικά στην αρχιτεκτονική του WordPress δημιουργούν αυτόματα σελίδες ορατές από όλες τις μηχανές αναζήτησης.
  • Έχει τα καλύτερα θέματα και γραφικά.
  • Έχει άπειρα πρόσθετα και άριστη συνεργασία με τα Social Media, το ΥouTube και το Facebook που είναι η νούμερο ένα πηγή traffic αυτή τη στιγμή.
  • Είναι οικονομικότερο από άποψη κατασκευής, τόσο σε χρήμα αλλά και σε χρόνο.

Είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε, να κατασκευάσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες σας το δικό σας site ή το εταιρικό eshop σας. Επικοινωνήστε μαζί μας, η ομάδα του JUNCTION είναι έτοιμη για εσάς.


WooCommerce

WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα και είναι για τις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πωλήσεων. Απευθύνεται σε όλες τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετέχουν στην παγκόσμια ψηφιακή αγορά στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δημιουργήθηκε το 2011 και μέχρι σήμερα το χρησιμοποιούν πάνω από το 49% των ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως.

Το βασικότερο πλεονεκτήματα που έχει το WooCommerce ότι είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα. Χρησιμοποιώντας κανείς λογισμικό ανοιχτού κώδικα μπορεί να δημιουργήσει τις δικές του λειτουργίες και να κάνει διορθώσεις και αναβαθμίσεις  ανά πάσα στιγμή.

Χαρακτηριστικό του είναι το φιλικό περιβάλλον χρήσης για τους χρήστες αλλά και για τους πελάτες. Ο σχεδιασμός του μενού είναι απλός και εύχρηστος. Παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθείτε λεπτομερώς τις δραστηριότητες των πελατών μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας με λειτουργίες όπως είναι, οι εγγραφές, οι πωλήσεις, η παρακολούθηση μιας παραγγελίας μέχρι την παράδοση της στον πελάτη.

Οι πελάτες έχουν δυνατότητα να δημιουργούν το δικό τους προφίλ σαν χρήστες μέσα στο κατάστημα και να διατηρούν ένα ιστορικό παραγγελιών. Το WooCommerce δίνει επιλογές για τα μεταφορικά έξοδα και για τον ΦΠΑ. Όλες αυτές οι χρήσεις δίνουν την δυνατότητα στους χρήστες να περιηγούνται εύκολα στο eshop σας, με αποτέλεσμα και αυξάνουν την αλληλεπίδρασή τους με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προφέρει η επιχείρησης σας κατάστημά σας.

Η ανάλυση δεδομένων χρήσης του WooCommerce από τους χρήστες σας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθείτε την συμπεριφορά τους, να βλέπετε τις τάσεις και να αναλύετε σε βάθος την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε με την βοήθεια πινάκων και γραφημάτων τα οποία έχουν ωραίο design με καθαρό στις γραμμές σχεδιασμό.

Το WordPress είναι μια ασφαλής πλατφόρμα  παγκοσμίως. Κάθε κενό ασφαλείας που τυχόν θα προκύψει διορθώνεται άμεσα από μια μεγάλη κοινότητα που είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία του. Έτσι και το WooCommerce σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιεί αναβαθμίσεις καλύπτοντας τυχόν κενά ασφαλείας και επεκτείνοντας με τα πρόσθετα που παρέχουν νέες δυνατότητες και λειτουργίες.

Με την επιλογή διαχείριση αποθέματος μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την διαχείριση αποθέματος για τα προϊόντα σας. Η επιλογή αυτή είναι χρήσιμη ώστε να μην συνεχίσετε να πουλάτε ένα προϊόν εφόσον αυτό έχει εξαντληθεί. Ανάλογα με την ποσότητα και το είδος που έχετε στην αποθήκη  ή στο φυσικό κατάστημα σας μπορείτε να ενεργοποιήσετε την επιλογή αυτή.

Η βελτιστοποίηση SEO ιστοσελίδας WooCommerce για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του WooCommerce σε σχέση με τις αντίστοιχες πλατφόρμες για eshop.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA – ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

  • Δημιουργία/Εισαγωγή/Επεξεργασία Κατηγοριών/Προϊόντων
  • Δυνατότητα Επισύναψης Φωτογραφιών σε Κάθε Προϊόν
  • Πολλαπλά Φίλτρα Αναζήτησης Προϊόντων (πχ τιμή, όνομα, Υλικό, χρώμα κτλ)
  • Εκπτωτικά Κουπόνια & Κουπόνια Προσφορών
  • Μηχανισμός Αξιολόγησης Προϊόντων και Εισαγωγής Κριτικών από Πελάτες
  • Ιστορικό Παραγγελιών
  • Προσθήκη Συντελεστών ΦΠΑ & Υπολογισμός Εξόδων Αποστολής
  • Εύκολη & Γρήγορη Διαχείριση Παραγγελιών
  • Διασύνδεση με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής όπως πιστωτική κάρτα, PayPal, αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση
  • Διασύνδεση ιστοσελίδας με επίσημες σελίδες στα social media
  • Δυνατότητα Up-Selling & Cross-Selling
  • Δυνατότητα προβολής των προϊόντων στην πρώτη σελίδα με διαφορετικούς τρόπους (πιο πρόσφατα, καλύτερα σε πωλήσεις ή προτεινόμενα)
  • On-Line επικοινωνία με Πελάτες (Live Chat/Support)
  • Διασύνδεση με Google Analytics
  • Δυνατότητα Επιλογής Εισόδου ως Χρήστης Λιανικής ή Χονδρικής
  • Φόρμας Επικοινωνίας
  • Δημιουργία sitemap για τις μηχανές αναζήτησης
  • Responsive design για συμβατότητα με όλες τις οθόνες των συσκευών

GDPR_poia_site_afora

GDPR Ποια site αφορά

GDPR Ποια site αφορά

Τα site που θα πρέπει να προετοιμαστούν για τον GDPR είναι όσα συλλέγουν, επεξεργάζονται και αποθηκεύουν δεδομένα των επισκεπτών/χρηστών τους. Ας δούμε στην συνέχεια μια σύντομη λίστα με λειτουργίες και πρακτικές ιστοσελίδων που υπόκεινται στον κανονισμό:

GDPR Ποια site αφορά. Είτε είσαι ιδιοκτήτης eshop, είτε διαχειρίζεσαι ένα ειδησεογραφικό portal που συλλέγει email για την αποστολή newsletter, αλλά ακόμη και εάν διαθέτεις ένα μικρό εταιρικό site που λαμβάνει μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, θα πρέπει να είσαι έτοιμος για τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ή αλλιώς και GDPR.

  • Google Analytics
  • Το site σου έχει φόρμες εγγραφών
  • Λειτουργίες e-commerce που συλλέγουν πληροφορίες πληρωμών, παραγγελιών κτλ
  • Έχεις φόρμες εγγραφής στο newsletter
  • Το site σου έχει scripts που χρησιμοποιούν cookies
  • Χρησιμοποιείς στα άρθρα σου συστήματα σχολιασμού, όπως Disqus κτλ
  • Διαθέτεις φόρμα επικοινωνίας στο site σου

 Συμβουλές για την προετοιμασία του website σου για τον GDPR

1.Πολιτική Απορρήτου

Στην πολιτική απορρήτου του site σου θα πρέπει να αναφέρεσαι λεπτομερώς και ξεκάθαρα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συλλέγεις, επεξεργάζεσαι και αποθηκεύεις τα δεδομένα των χρηστών σου. Ακόμη, μη ξεχάσεις να αναφέρεις τον χρόνο που σκοπεύεις να διατηρήσεις τα δεδομένα και τον τρόπο που μπορούν οι χρήστες να δουν και διαγράψουν τα δεδομένα τους.

2. Κρυπτογράφηση των δεδομένων με SSL

Εάν το site σου δεν κρυπτογραφεί τα δεδομένα μέσω κάποιου ssl ήδη, τότε θα πρέπει να το εντάξεις στις άμεσες προτεραιότητες σου. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο το ssl πιστοποιητικό είναι το 1ο βήμα για τον GDPR και αυτό γιατί προσφέρει ιδιωτικότητα και ασφάλεια στις συναλλαγές και στην μεταφορά των δεδομένων των χρηστών.

3. Ηλεκτρονικές φόρμες

Αν το site σου έχει φόρμες (επικοινωνίας, υποστήριξης, πωλήσεων κ.α.) θα χρειαστεί να προσθέσεις κουτάκια (check boxes) συγκατάθεσης τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν συμπληρωθεί προηγουμένως, αλλά να τα επιλέξει ο χρήστης, μιας και τα προ-συμπληρωμένα κουτάκια δεν θεωρούνται ελεύθερη συγκατάθεση. Οι χρήστες θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να δίνουν διαφορετική συγκατάθεση ανάλογα με τον τύπο της επεξεργασίας των δεδομένων που γίνεται κάθε φορά. Εάν για παράδειγμα παρέχεις τα δεδομένα των χρηστών σου σε τρίτους, θα πρέπει να προσθέσεις ακόμη ένα κουτί συγκατάθεσης όπου θα ζητάς την συγκατάθεση του χρήστη.

 4. Εύκολη απεγραφή ή ανάκληση άδειας

Οι χρήστες θα πρέπει έχουν την δυνατότητα απεγραφής ή ανάκλησης της συγκατάθεσης τους από διαδικασίες και ενέργειες που επεξεργάζονται τα δεδομένα τους.  Για παράδειγμα, θα πρέπει να δίνεις την δυνατότητα στους χρήστες σου να απεγραφούν από το newsletter με εύκολο τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν.

5. Cookies

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείς cookies, θα χρειαστεί να ενημερώνεις τους επισκέπτες σου κατά την είσοδο τους στο site και να αναφέρεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά στην πολιτική απορρήτου. Ακόμη, θα πρέπει να τους δίνεις τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τα cookies μέσα από τις ρυθμίσεις του browser. *Εάν χρησιμοποιείς cookies τρίτων, όπως google analytics, ανέφερε και αυτό μέσα στην πολιτική απορρήτου του site σου.

6. Καταγραφή IP

Σε περίπτωση που καταγράφεις τις IP διευθύνσεις των χρηστών ή επισκεπτών του site σου, θα πρέπει να το αναφέρεις μέσα στην πολιτική απορρήτου διότι οι IP διευθύνσεις αποτελούν “προσωπικά δεδομένα” των ατόμων. *Εάν για παράδειγμα στο blog σου διαθέτεις σύστημα σχολιασμού που καταγράφει τις ip των χρηστών στην βάση δεδομένων, ενημέρωσε τους πριν αφήσουν κάποιο σχόλιο.

7. Διαφήμιση στα social media

Αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις τα email των εγγεγραμμένων μελών του site σου για να τρέξεις μια διαφημιστική καμπάνια στα social media, θα πρέπει πρώτα να τους έχεις ενημερώσει. Ακόμη, να τους παρέχεις την δυνατότητα να απεγραφούν από τις συγκεκριμένες ενέργειες μάρκετινγκ εάν το επιθυμούν.

8. ReMarketing

Το ReMarketing λειτουργεί με την χρήση cookies τα οποία  “σημαδεύουν” και παρακολουθούν τους χρήστες του εκάστοτε site. Η χρήση και ο τρόπος λειτουργίας αυτών τους θα πρέπει να αναγράφεται με σαφήνεια μέσα στην πολιτική απορρήτου του site σου.

9. Online Πληρωμές

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείς πύλες πληρωμών όπως PayPal, Stripe, Sagepay κ.α. για τις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές των πελατών και τα προσωπικά τους στοιχεία περνάνε πρώτα από το eshop σου, θα χρειαστεί να κρυπτογραφείς αυτές τις πληροφορίες μέσω ssl πιστοποιητικού. Ενώ, αν το eshop σου αποθηκεύει τα προσωπικά στοιχεία μετά την αποστολή των πληροφοριών στην πύλη πληρωμών, τότε θα χρειαστεί να τροποποιήσεις την πολιτική απορρήτου και τις διεργασίες του eshop ώστε να αφαιρέσεις τυχόν προσωπικά στοιχεία μετά από εύλογο χρονικό διάστημα, για παράδειγμα 90 ημέρες. Η νομοθεσία του GDPR δεν είναι ρητή για τον αριθμό των ημερών που αποθηκεύεις τα προσωπικά δεδομένα των πελατών. Είναι στην δική σου κρίση ως προς το τι μπορεί να υποστηριχθεί ως λογικό και απαραίτητο χρονικό διάστημα. Τέλος, να είσαι έτοιμος να παρέχεις και αν σου ζητηθεί να αφαιρέσεις όλες τις πληροφορίες που διατηρείς για κάθε πελάτη.

10. Διαρροή Πληροφοριών

Ο GDPR ορίζει ως καθήκον των επιχειρήσεων και οργανισμών, σε περίπτωση παραβίασης των δεδομένων, να ειδοποιήσουν εντός 72 ωρών την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της χώρας που εδρεύουν.

Ενημερώσου για την προέλευση, το σημείο αποθήκευσης και τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων. Δώσε στους χρήστες  «συνοπτικές, σαφείς, κατανοητές και εύκολα προσβάσιμες» πληροφορίες και την δυνατότητα να αποκλείσουν, να προβάλουν ή ακόμη και να αφαιρέσουν εύκολα τα δεδομένα τους από το σύστημα σου.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@junction.gr


Affiliate_Marketing_CPA_i_CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC

Affiliate Marketing CPA ή CPC. Το affiliate marketing έχει διάφορες μεθόδους απόδοσης. Οι πιο γνωστοί και οι πιο διαδεδομένοι, είναι το CPC και το CPA.

Ποια μέθοδος απόδοσης είναι πιο συμφέρουσα CPA ή CPC;

Ποια μέθοδος απόδοση είναι η αποδοτικότερη και πιο κερδοφόρα για την επιχείρηση μας; τι σημαίνει το καθένα; πώς δομείται και πώς κοστολογείται για τις επιχειρήσεις που καθορίζουν τις ανάλογες προμήθειες.

CPA (Cash per action)

Το CPA το οποίο είναι ο βασικός άξονας κοστολόγησης για κάθε άλλη μέθοδο απόδοσης.

Το CPA (Cash per action) σημαίνει, αμοιβή για κάθε δράση.

Το Cash per action είναι ο βασικότερος τρόπος κοστολόγησης για όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες που ακολουθεί μία επιχείρηση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Όταν ένας affiliater δουλεύει με την μέθοδο του CPA και καταφέρνει κάθε 100 κλικ να έχει τρεις πωλήσεις δηλαδή 45 ευρώ έσοδα τότε έχει ένα conversion ratio 3%.

Παράδειγμα: αν ένα προϊόν κοστίζει 100 ευρώ για τον καταναλωτή εκεί μέσα υπάρχουν φόροι, κοστολόγια προϊόντος ελαστικές και ανελαστικές δαπάνες μίας εταιρείας και το κόστος της διαφήμισης που θα τρέξει, ώστε το προϊόν να πουληθεί.

Ας υποθέσουμε ότι από τα 100 ευρώ το κόστος διαφήμισης είναι 30 ευρώ σε κάθε τεμάχιο και τα υπόλοιπα 70 είναι το κόστος προϊόντος, (φόροι, κέρδος, και λοιπές δαπάνες μίας επιχείρησης).

Το CPA λοιπόν δίνει την δυνατότητα στους affiliaters να κερδίσουν το 100% του κόστους διαφήμισης, σύμφωνα με το παραπάνω παράδειγμα 15 ευρώ για κάθε πώληση του συγκεκριμένου προϊόντος αυτοί και να εκμεταλλευτούν το κοινό τους ώστε να καταφέρουν πωλήσεις μέσα από αυτό και παίρνοντας μεγάλες προμήθειες.

Το CPA δίνει την ελευθερία σε κάθε συνεργάτη affiliaters να δημιουργήσει δικούς του μηχανισμούς προώθησης και μεθόδους που θα του εξασφαλίσουν καλή απόδοση με όποιον τρόπο θέλει.

Υπάρχουν κάτοχοι ιστοσελίδων με 10.000 ή και 300.000 άτομα ημερησίως που εκμεταλλεύονται την κίνηση της ιστοσελίδας τους (traffic) προωθώντας προϊόντα ή και υπηρεσίες αμειβόμενη βάση της απόδοσής τους. Υπάρχουν όμως και πολλοί που δεν έχουν δικό τους traffic αλλά είναι masters στο να στήνουν διαφημίσεις στο google ή στο facebook ή ακόμα και σε άλλες πλατφόρμες ή έχουν μεγάλες βάσεις δεδομένων για e-mails και πολλά άλλα…που λειτουργούν καθαρά επενδυτικά. Δαπανούν δηλαδή κάποιο κεφάλαιο για την προώθηση προϊόντων και κερδίζουν από την διαφορά απόδοσης.

Παράδειγμα: ένας marketer δημιουργεί άριστες διαφημίσεις goolge στήνει τις καμπάνιες στο google adwords έναντι 50 ευρώ ημερησίως που του αποφέρουν 15 πωλήσεις την ημέρα. Σύμφωνα και με τα παραπάνω παραδείγματα ξοδεύει 50 ευρώ την μέρα και εισπράττει 225 ευρώ άρα έχει ένα καθαρό κέρδος 175 ευρώ.

Το CPA είναι η καλύτερη μέθοδος απόδοσης με διαφορά από οτιδήποτε άλλο διότι δίνει την δυνατότητα στο συνεργάτη ενός affiliate network να κερδίσει το 100% του budget διαφήμισης μίας εταιρείας που θέλει να πουλήσει το προϊόν της.

CPC (Cash per Click)

Το CPC (Cash per Click) σημαίνει ότι πληρωνόμαστε με το κάθε κλικ που καταφέρνουμε να το οδηγήσουμε σε μία σελίδα. Το πλεονέκτημα του Cash per click έναντι του CPA είναι ότι δεν μας ενδιαφέρει το conversion δηλαδή το ποσοστό των κλικ που μετατρέπονται σε πελάτες. Το αρνητικό του CPC είναι ότι το κόστος του κάθε κλικ και η αμοιβή του είναι πολύ μικρότερη από το CPA.

Παράδειγμα: Όταν ένας affiliater θέλει να προωθήσει το ίδιο προϊόν με την μέθοδο απόδοσης του CPC τότε η αμοιβή του δεν σημαίνει ότι θα είναι 45/100 = 0,45 ευρώ για κάθε κλικ. Εδώ πρέπει να υπολογιστεί το μέσο convertion όλων των συνεργατών, επίσης να υπολογιστεί ένα κεφάλαιο επισφάλειας και το βασικότερο αν τη μέση αξία των κλικ από άλλες πλατφόρμες όπως google, facebook, κτλ. Έτσι το 0,45 στην καλύτερη περίπτωση θα πάει από 0,03 έως 0,12. Όταν ο affiliater έχει την δυνατότητα να πετύχει ένα conversion του 1% και επάνω δεν τον συμφέρει καθόλου το CPC.

Το CPC είναι μία μέθοδος που ουσιαστικά προκύπτει από κάποιες συναρτήσεις του CPC η διαφορά είναι ότι στο CPC δεν ενδιαφέρετε ο διαφημιστής για την απόδοση της διαφήμισης ενώ το CPA χρειάζεται περισσότερος χρόνος, ενέργεια και δράση αλλά η επιβράβευση θα είναι τα πάρα πολλά έσοδά του, που είναι ικανά θα τον κάνουν να μην ασχοληθεί ξανά με τίποτα άλλο.


dynamic_remarketing_google_display_network

Dynamic ReMarketing Google Display Network

Dynamic ReMarketing Google Display Network

Dynamic ReMarketing Δυναμικό Επαναληπτικό Μάρκετινγκ. Το δυναμικό remarketing είναι η εξέλιξη του remarketing για τη στοχευμένα προβολή διαφημίσεων σε επισκέπτες της ιστοσελίδας της επιχείρησης σου, σε επίπεδο υπηρεσιών και προϊόντος.

Με το remarketing στοχεύουμε επισκέπτες που επισκέφτηκαν έστω και μία φορά την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας χωρίς να αλληλεπιδράσουν. Έπειτα όταν επισκέπτονται στο διαδίκτυο οποιασδήποτε ιστοσελίδα, βλέπουν πολύ γενικές διαφημίσεις, είτε διαφημίσεις που είχαν να κάνουν με κάποια ενέργεια που είχαν κάνει στην ιστοσελίδα σας.

Με το Dynamic Remarketing, στοχεύεις τον δυνητικό πελάτη, επισκέπτη σε οποιοδήποτε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο επισκέπτεται. Συνέχεια του εμφανίζονται  οι διαφημίσεις σου, στα συγκεκριμένα προϊόντα που έχει κοιτάξει, τις τιμές τους και τυχόν προσφορές που αφορούν στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Πλεονεκτήματα του Dynamic Remarketing

Οι μετρήσεις της Google δείχνουν διπλασιασμό του conversion rate με παράλληλη μείωση του CPA (Cash per action).

Επιτυγχάνεις μέχρι και διπλασιασμό των πωλήσεων με παράλληλη μείωση του μέσου κόστους ανά πώληση κατά 60%.

Πως λειτουργεί το Dynamic Remarketing

Συλλέγονται λεπτομερή στοιχεία για κάθε σελίδα προϊόντος που επισκέφτηκε κάθε χρήστης. Αυτά τα στοιχεία διασταυρώνονται με στοιχεία των προϊόντων σας (περιγραφή, τιμή, σελίδα του site κ.λπ.) με τα οποία έχεις προηγουμένως ενημερώσει τον μηχανισμό προβολής των διαφημίσεων και έτσι οι δυνητικοί πελάτες σας βλέπουν αυτόματα, προσωποποιημένες διαφημίσεις εικόνας με προϊόντα τα οποία είδαν προηγουμένως στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σας. Οι διαφημίσεις τους ακολουθούν σε όποια ιστοσελίδα του διαδικτύου και αν επισκεφτούν.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε τρόπους εφαρμογής του Remarketing στη δική σας επιχείρηση!